Walka Wilder - Fury sprzedała 325 tysięcy pakietów PPV. Wynik zachęca do zorganizowania rewanżu

Bardzo dobry wynik sprzedaży pakietów pay-per-view zanotowała walka Deontaya Wildera z Tysonem Furym. Ilość sprzedanych subskrypcji pozwoliła w pełni pokryć koszty gali.

Mateusz Hencel
Mateusz Hencel
Deontay Wilder i Tyson Fury Getty Images / Harry How / Na zdjęciu: Deontay Wilder i Tyson Fury
Obaj pięściarze spotkali się w ringu 1 grudnia w Staples Center w Los Angeles. Stawką rywalizacji był pas mistrza świata federacji WBC w wadze ciężkiej, którego bronił Deontay Wilder. Pojedynek anonsowany był jako jedno z najciekawszych starć XXI wieku w królewskiej dywizji.

Od początku walki przewagę w ringu posiadał Tyson Fury. Broniący tytułu Amerykanin starał się upolować Brytyjczyka mocnym prawym, co udało mu się w 9. i 12. rundzie, gdy posłał "Olbrzyma z Wilmslow" na deski. Ten zdołał się podnieść i o wyniku musieli zadecydować sędziowie punktowi, którzy orzekli remis.

W Stanach Zjednoczonych odnotowana została sprzedaż pakietów PPV w wysokości 325 tysięcy. Jest to wynik z pewnością zadowalający, mówi się, że aby pokryć gaże pięściarzy oraz koszty gali potrzebna była sprzedaż na poziomie 250 tysięcy. Nie został jeszcze podany wynik sprzedażowy w Wielkiej Brytanii.

Liczba sprzedanych pakietów przyniosła organizatorom zysk w wysokości 24 milionów dolarów. W związku z bardzo dobrym wynikiem pewne jest wręcz to, że pomiędzy pięściarzami dojdzie do rewanżu. Pojedynek miałby się odbyć w okolicach połowy 2019 roku.

ZOBACZ WIDEO Omielańczuk z wygraną na DSF 18: "Oceniam się negatywnie za pierwszą rundę"
Czy powinno dojść do rewanżu pomiędzy Deontayem Wilderem a Tysonem Furym?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×