Kiedy Wilder z Furym po raz pierwszy walczyli ze sobą o pas mistrzowski WBC, w grudniu 2018 roku w Los Angeles, zanotowano w granicach 325 tysięcy sprzedanych subskrypcji PPV. Wówczas pojedynek zakończył się remisem.
W przypadku drugiej walki machina promocyjna była jednak bardziej rozbudowana. Siły z tej okazji połączyły dwie duże stacje w USA - FOX i ESPN. Szef grupy Top Rank, Bob Arum, spodziewał się 2 milionów sprzedanych pay-per-view. Cena za dostęp do pojedynku rewanżowego w HD wynosiła w USA aż 79,99 dolarów.
Mike Coppinger z "The Athletic" podał, że dostęp w PPV do gali w Las Vegas wykupiło na terenie Stanów Zjednoczonych w granicach 800-850 tysięcy osób.
Zarówno Deontay Wilder jak i Tyson Fury mieli zagwarantowane za pojedynek po 25 milionów dolarów. Dodatkowo bokserzy mogą liczyć na zyski ze sprzedaży płatnej transmisji.
Sources: The rematch between Deontay Wilder and Tyson Fury generated in the neighborhood of approxmately 800,000 to 850,000 pay-per-view buys in North America. Best performance - by far - for a heavyweight title fight since Tyson-Lewis in 2002. Wilder-Fury 1 sold around 325K buys
— Mike Coppinger (@MikeCoppinger) February 27, 2020
Czytaj także:
Charles Martin znokautował Geralda Washingtona w eliminatorze IBF
Porażka "Lorda". Polak poddany w pierwszej rundzie
ZOBACZ WIDEO: "Klatka po klatce" #43. Zobacz trailer gali KSW 53: Fight Code