Facebook uruchomił ciekawą kampanię reklamową. Ma ona na celu zachęcić kobiety do podjęcia pracy w branży gier komputerowych oraz esportu.
Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjny Facebooka (COO) uważa, że zaangażowanych kobiet jest wciąż za mało.
Kobiety stanowią tylko 23% pracowników. W tej branży kobiety napotykają przesądy i stereotypy, które im szkodzą. Przez groźby internetowe jest jeszcze trudniej przekonać młode panie, że to branża pełna możliwości, która nie tylko ceni ich prace, ale bardzo jej potrzebuje.
Na stronie Facebooka pojawiły się już filmy prezentujące historie Pań, które angażują się w tą dziedzinę pracy np. zajmując stanowisko dyrektora generalnego w firmie produkującej gry mobilne dla Facebooka. Do końca roku ma pojawić się 100 takich filmów.
ZOBACZ WIDEO Piotr "Izak" Skowyrski: "Złota era" esportu trwa, liczby cały czas rosną
Źródło artykułu: