Facebook zachęca kobiety do esportu
Choć kobiety w branży gier komputerowych są obecne zdaniem Facebooka, jest ich wciąż za mało. Dlatego rusza nowa kampania reklamowa.
Grzegorz Cyga
Materiały prasowe
/ OKSE
/ Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych
Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjny Facebooka (COO) uważa, że zaangażowanych kobiet jest wciąż za mało.
Kobiety stanowią tylko 23% pracowników. W tej branży kobiety napotykają przesądy i stereotypy, które im szkodzą. Przez groźby internetowe jest jeszcze trudniej przekonać młode panie, że to branża pełna możliwości, która nie tylko ceni ich prace, ale bardzo jej potrzebuje.
Na stronie Facebooka pojawiły się już filmy prezentujące historie Pań, które angażują się w tą dziedzinę pracy np. zajmując stanowisko dyrektora generalnego w firmie produkującej gry mobilne dla Facebooka. Do końca roku ma pojawić się 100 takich filmów.ZOBACZ WIDEO Piotr "Izak" Skowyrski: "Złota era" esportu trwa, liczby cały czas rosną