Super Bowl. Wdzięczność nie zna granic. Za uratowanie psa wykupił reklamę wartą miliony
Wdzięczność Davida MacNeila nie zna granic. Właściciel firmy Weathertech za uratowanie swojego psa Scouta postanowił wykupić reklamę kliniki weterynaryjnej podczas finału Super Bowl. Koszt to 6 milionów dolarów.
To w niczym nie przeszkodziło Davidowi MacNeilowi. U jego psa Scouta w zeszłym roku wykryto guza serca. Lekarze weterynarii nie dawali mu szans na przeżycie. Jednak personel University of Wisconsin School of Veterinary Medicine podjął się trudnego zadania uratowania psa. Ten przeszedł radioterapię i chemioterapię.
Po miesiącu leczenia postępy były bardzo duże. Scout jest nieoficjalną maskotką firmy MacNeila - Weathertech, producenta akcesoriów samochodowych oraz produktów do pielęgnacji domu i zwierząt domowych. Właściciel postanowił w ramach wdzięczności wykupić 30-sekundową reklamę, która wyemitowana będzie podczas finału Super Bowl. Koszt to 6 milionów dolarów.
ZOBACZ WIDEO Michał Pol wspomina spotkania z Kobem Bryantem. "Szanował Polaków, uwielbiał AC Milan"- Chcieliśmy podnieść świadomość ludzi, ale także pomóc we finansowym wsparciu dla niesamowitych badań i innowacyjnych terapii, które prowadzone są przez uczelnie. Scout jest nadal pacjentem i chcemy podkreślić jego historię. Te badania pomogą także w leczeniu raka u ludzi. Mogą uratować miliony istnień wszystkich gatunków - stwierdził MacNeil.
Finałowe starcie ligi NFL rozegrane zostanie 2 lutego w Miami. Zmierzą się w nim drużyny Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers.
Zobacz także:
Bundesliga. Nowy Robert Lewandowski
Legia Warszawa przebija Lecha Poznań w wielkiej rywalizacji na transfery