F1. Krzysztof Hołowczyc ocenia starty Williamsa. Z rozbrajającą szczerością

WP SportoweFakty / Katarzyna Łapczyńska / Na zdjęciu: Robert Kubica
WP SportoweFakty / Katarzyna Łapczyńska / Na zdjęciu: Robert Kubica

- Wierzę, że sytuacja się poprawi. Zresztą, gorzej być nie może - komentuje sytuację Roberta Kubicy Krzysztof Hołowczyc. Jedyny Polak w Formule 1 znowu zaliczył fatalny start w wyścigu.

Kubica zajął 17. miejsce w Grand Prix Chin. George Russell, jego kolega z zespołu, był jedną lokatę przed Polakiem. Przez szybkie ochłodzenie w Szanghaju i słabo rozgrzane opony, bączka na torze wykręcił m.in. Kubica. To tylko symbol słabego wyniku. W Williamsie nie widać wyraźnego progresu.

- Na poziomie rywalizacji w Formule 1 nie możemy zakładać, że dziś coś poprawimy, a jutro będą efekty. Tam nic nie dzieje się od razu. Wejście na poziom prezentowany przez resztę potrwa. A mam na myśli tylko choćby połowę stawki. Na szczęście Williams to nie jest zespół, który pojawił się znikąd. Mają ogromne doświadczenie. Williams ma też dobre wyniki finansowe. Mam więc nadzieję, że córka Franka Williamsa zrozumie, że Formuła 1 to inwestowanie. Bez tego elementu nie ma funkcjonowania na najwyższym poziomie - tłumaczy Krzysztof Hołowczyc.

Utytułowany były kierowca rajdowy odczuwa zgrzyt, że Kubica przyszedł do Williamsa w tak kiepskim momencie. Z drugiej strony po raz kolejny podkreśla, że cieszy się z samego faktu, że Polak jest w grze i znowu może się ścigać. - Zespół na pewno wykonuje swój plan i ma ambicje. Nie mówiąc już o samych kierowcach.

Gosia Rdest: Kubica w spódnicy? Nie przeszkadza mi to! >>

Na pytanie, czy słabe wyniki są również powodem błędów Kubicy, Hołowczyc odpowiada, że pomyłek nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi. Od stawki odstaje nie tylko Polak, ale też jego zespołowy kolega.

ZOBACZ WIDEO: Andrzej Borowczyk: Orlen już wiele lat temu chciał kupić miejsce dla Kubicy w F1

- Między ich wynikami jest analogia. Nie doszukiwałbym się więc jakiś szczególnych błędów u Roberta, choć każdy, on też, popełnia błędy. Myślę jednak, że nie decydują one o poziomie zespołu. Wszystkich nas bolą rezultaty, ale wierzę, że sytuacja się poprawi. Zresztą, gorzej być nie może - zaznacza Hołowczyc.

Kubicy w osiągnięciu lepszego wyniku w Chinach nie pomógł też fatalny pit-stop. Nie dość, że Williams nie dysponuje konkurencyjnym samochodem, to jeszcze ma problemy z płynną obsługą kierowców. Bolid Polaka spadł z podnośnika.

- Nawet najlepsze zespoły miały takie przygody. Nie doszukiwałbym się w tym niczego szczególnego. Choć oczywiście przy takich wynikach motywacja całego zespołu może być słabsza - przyznaje Hołowczyc.

Komentarze (18)
avatar
Bosman47
15.04.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Mina Roberta mówi za wszystko.Gorszej stajni trafić nie mógł,Gorszych samochodów również.Widocznie jednak tyle jest wart na ich giełdzie.Co innego odczucia kibiców -Polaków co innego Ekspertów. Czytaj całość
avatar
Marco Polonia
15.04.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Sezon w Williamsie może być ostatnim sezonem w F1 Kubicy, frustracja kierowcy będzie rosła i może nie być kolejnych 100 baniek na następny sezon. Wybór Williamsa był błędem ale innego nie był Czytaj całość
avatar
Andrzej Fafek
15.04.2019
Zgłoś do moderacji
1
2
Odpowiedz
A ORLEN topi nasze pieniądze w nie trafiony sponsoring. 
avatar
Rafał Komarnicki
15.04.2019
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
tam robią (słupy) eksperci Macierewicza 
avatar
Rafał Komarnicki
15.04.2019
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
podobno team williamsa musiał wziąć (kontrakt ze sponsorem państwowym) na ekspertów kilkoro słupów dobrej zmiany. Są to eksperci z komisji Macierewicza.... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.