Ogromne zainteresowanie karnetami

Gorące lato transferowe w NBA sprawiło, że więcej kibiców zdecydowało się zakupić karnety na najbliższe rozgrywki. Władze NBA ogłosiły, że wpływy z nowych karnetów przekroczyły 100 milionów dolarów.

Łukasz Brylski
Łukasz Brylski

Tego lata 21 klubów sprzedało ponad tysiąc sezonowych biletów nowym kibicom. Rok temu o tej porze taki wynik uzyskało 11 zespołów. Liderami w tej kategorii są Chicago Bulls, New York Knicks, Miami Heat, Oklahoma City Thunder i Orlando Magic.

Pierwsze trzy zespoły z pewnością skorzystały dzięki transferom i walce o LeBrona Jamesa. Oczekiwanie na decyzję jednej z największych gwiazd NBA spowodowało, że fanów w obawie o brak wolnych miejsc zdecydowali się na kupowanie karnetów. Grzmot natomiast dzięki udanemu sezonowi zasadniczemu i awansowi play-off sam sobie zrobił reklamę. Drugi zespół z Florydy nowych "karneciarzy" kusi nie tylko mocnym składem, ale także nową halą.

Z przychodów przekraczających 100 milionów dolarów bardzo cieszy się David Stern. - Nasze kluby wiedzą, jak generować zyski. Niestety jednak muszą również ponosić koszty inwestycji przeróżnych inwestycji, które mają ściągnąć nowych fanów - powiedział komisarz NBA.

Stern spodziewa się, że wpływy ze wszystkich biletów sprzedanych w sezonie 2010/11 przekroczą miliard dolarów, z czego 75 procent tej kwoty będzie pochodziło z karnetów.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×