[i]
- Naszym celem funkcjonowania od początku istnienia klubu, a jeszcze bardziej od roku, czyli startu drużyny w Tauron Basket Lidze, było to, aby powiększać "rodzinę Rosy" i zapraszać do współpracy coraz większą liczbę sponsorów -[/i] rozpoczął piątkową konferencję generalny menadżer klubu, Robert Bartkiewicz.
Michał Wolczyk, rzecznik prasowy Rosy, przedstawił dwóch sponsorów, którzy do tej pory już współpracowali z dziesiątym zespołem ubiegłego sezonu ekstraklasy. Mowa o firmach Stolrad i Emar. Od rozpoczynających się w ten weekend rozgrywek będą one jeszcze bardziej wspierać ekipę prowadzoną przez Wojciecha Kamińskiego i Marka Łukomskiego.
- Miejmy nadzieję, że po wzmocnieniach kadrowych, jakie w ostatnich miesiącach poczyniła Rosa, wyniki sportowe będą jeszcze lepsze niż w debiutanckim sezonie. Wszyscy sobie tego życzymy - stwierdził Ireneusz Dąbrowski, prezes pierwszej z wymienionych firm.
Pozyskanie dwóch kolejnych partnerów ma oczywiście wpływ na komfort psychiczny zawodników i sztabu szkoleniowego. - W tej sytuacji trenerzy mogą skupić się tylko i wyłącznie na aspekcie sportowym, pracy z zawodnikami. Przynosi to korzyści dla obu stron, również tej organizacyjnej - podkreślił Bartkiewicz.