Sezon 2015/2016 był znakomity w wykonaniu Rosy Radom na każdej płaszczyźnie. Zespół zdobył wicemistrzostwo i Puchar Polski, z kolei poszczególni zawodnicy zrobili ogromny progres w swojej grze.
To zostało docenione i dostrzeżone przez przedstawicieli TBL. Na poniedziałkowej gali statuetki otrzymali Daniel Szymkiewicz (największy postęp) i Michał Sokołowski (najbardziej energetyczny zawodnik).
Sukcesy sportowe to nie jedyny powód do radości. Klub świetnie wypadł także w raporcie przygotowanym przez firmę (Press Service) zajmującą się monitorowaniem rynku medialnego. W sprawozdaniu uwzględniono m.in. liczbę publikacji o danym zespole i szacunkowy ekwiwalent reklamowy. Rosa w tych statystykach wypadła najlepiej ze wszystkich zespołów w Tauron Basket Lidze.
O klubie z Radomia powstało ponad 14 tysięcy publikacji medialnych (internet, prasa, radio, telewizja). Ekwiwalent reklamowy Rosy szacuje się na kwotę ponad 59 milionów.
- Liczby te, mam na myśli ekwiwalenty reklamowe liczone od dłuższego czasu w milionach złotych, doskonale obrazują, że inwestowanie w sport przynosi bardzo wymierne korzyści marketingowe czy wizerunkowe. Miasto Radom dzięki naszym sukcesom stało się rozpoznawalną sportową marką Mazowsza czy naszego regionu - mówi Przemysław Saczywko, prezes klubu.
Rosa Radom podczas poniedziałkowej gali odebrała także czek na kwotę 50 tysięcy złotych. To nagroda za wicemistrzostwo Polski w sezonie 2015/2016.
ZOBACZ WIDEO Jakub Wawrzyniak: Nie celebrowaliśmy zwycięstwo, bo nie zrobiliśmy nic wielkiego