Sacramento Kings wybrali migdały za 5 mln dolarów rocznie

Materiały prasowe / Firma produkująca m.in. smażone i prażone migdały będzie reklamować się na koszulkach Sacramento Kings
Materiały prasowe / Firma produkująca m.in. smażone i prażone migdały będzie reklamować się na koszulkach Sacramento Kings

Nietypową firmę wybrali Sacramento Kings jako tę, która lansować się będzie na ich strojach. Reklamę na koszulkach Kings wykupił lokalny producent migdałów.

W tym artykule dowiesz się o:

Sacramento Kings w poniedziałek ogłosili podpisanie kontraktu z firmą "Blue Diamond Growers", która od 1910 roku zajmuje się wytwarzaniem i sprzedażą migdałów. Kluby NBA od ponad roku mogą sprzedawać miejsce reklamowe na koszulce, naszywkę o wielkości 6 cm na 6 cm.

W ramach umowy Kings otrzymywali będą 5 mln dolarów rocznie, a logo "Blue Diamond Almonds" znajdzie się z przodu koszulki Kings, powyżej wysokości serca.

Trwające od 2011 roku rekordowe susze w Kalifornii uderzyły także w producentów migdałów. Z drugiej strony Kings nie awansowali do play-offów od 2006 roku, więc na pewno dobrze rozumieją swoich nowych reklamodawców.

Stroje z reklamami pojawią się w NBA od sezonu 2017/18.

Kluby NBA mogą porozumieć się z każdą firmą oprócz tych, które stanowią konkurencję dla partnerów medialnych NBA (ESPN, ABC, TNT), odzieżowych (Nike), odmierzających czas gry (Tissot) i dostarczających piłki (Spalding). Umowy nie mogą też reklamować hazardu, polityki i alkoholu.

Wcześniej Philadelphia 76ers podpisali kontrakt z firmą StubHub, zajmującą się sprzedażą biletów na wydarzenia sportowe i kulturalne. 76ers też otrzymywali będą 5 mln dol. rocznie z tytułu umowy sponsorskiej.

ZOBACZ WIDEO Mógł być najlepszy, ale... Portugalczycy wspominają Andrzeja Juskowiaka

Komentarze (0)