Fernando Alonso (Ferrari): W Monako najważniejsze jest dobre wyczucie samochodu. Im więcej go posiada kierowca, tym bardziej może naciskać. Na razie wydaje się, że jesteśmy tutaj bardziej konkurencyjni niż na pozostałych torach. Mimo wszystko musimy być ostrożni i nie cieszyć się zbyt wcześnie. Aerodynamika nie ma tutaj wielkiego znaczenia, dlatego też nie tracimy sporo czasu. Zyskujemy dzięki silne mechanicznej. Czułem się tutaj komfortowo od samego początku, dlatego mogłem naciskać coraz mocniej, a bolid reagował poprawnie i ufałem mu. Jestem oczywiście zadowolony z wyniku, lecz zdajemy sobie sprawę, że Red Bulle mogą obecnie maskować formę.
Lewis Hamilton (McLaren): Jest tutaj fantastycznie. Uwielbiam się tutaj ścigać. Cieszę się przejeżdżając każde okrążenie, ponieważ ma się widok na całe Monako. Jestem szczęśliwy, że mogę tu być i muszę przyznać, że nasze bolidy spisują się tu dobrze. W Monako systemu KERS i DRS używać będziemy jedynie na prostej. Może jeszcze później uda mi się znaleźć kolejne miejsca, gdzie można wykorzystać potencjał tych systemów. Kocham jazdę na tym torze. Nie można pozwolić sobie tutaj na najmniejszy błąd. Chcę wygrać te Grand Prix!
Nico Rosberg (Mercedes): Świetnie jest wrócić znowu do Monako. Od samego początku czułem się tutaj komfortowo i wykonaliśmy niezłą robotę jeżeli chodzi o ustawienia bolidu. Znalezienie odpowiedniej strategii i ustawień na tym torze jest kluczowe. To również trudne zadanie przez wiele różnych czynników np. balans czy degradacja opon. To był pracowity tydzień dla nas i liczę na dobry wynik podczas najbliższego weekendu. Opony zachowują się dość dobrze i ich zużycie jest na niskim poziomie, dlatego pole position będzie tutaj bardzo ważne.
Adrian Sutil (Force India): To był zwyczajny dzień treningowy. Pracowaliśmy w naszym zespole nad pakietem aerodynamicznym, który testowaliśmy w Barcelonie. Wszystko tydzień temu dobrze się spisywało, dlatego teraz będziemy próbować podobnych ustawień. Udało nam się podczas drugiej sesji odnaleźć właściwy balans. Jeździliśmy na miękkich oponach tak jak w trakcie zimowych testów, ale teraz panują wysokie temperatury. Przyczepność jest wysoka, ale degradacja opon przebiega szybko.
Nick Heidfeld (Lotus Renault): Na samym początku muszę przyznać, że wspaniale jest znowu ścigać się w Monako. Oczywiście kierowcom nie jest łatwo, ponieważ tor jest wąski. Było widać, że na supermiękkiej mieszance nie udało mi się przejechać czystego okrążenia. Jestem ciekawy jak kierowcy będą radzić sobie na innych oponach. Z całą pewnością udało nam się zdobyć wiele informacji o ogumieniu. Balans był dobry na supermiękkiej mieszance, ale jeszcze musimy sprawdzić drugi rodzaj ogumienia.
Rubens Barrichello (Williams): Testowaliśmy różne pakiety aerodynamiczne na obu treningach, dlatego mamy wiele informacji i jeszcze sporo czasu, aby przejrzeć dokładnie wszystkie dane. Testowaliśmy supermiękką mieszankę i uważam, iż wszyscy kierowcy będą dobrze o niej się wypowiadać. Wydaje mi się, że będziemy mieć dobre osiągi w kwalifikacjach i tego też chcemy w wyścigu. Nasz główny cel to znalezienie odpowiednich ustawień.