Umowa została przedłużona do końca lipca 2026 roku. Jak czytamy komunikacie opublikowanym w poniedziałek, na mocy nowego kontraktu Biedronka pozostanie oficjalnym sponsorem seniorskich reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn, a także drużyn młodzieżowych od 15 do 21 lat.
Sekretarz generalny PZPN nie krył swojego zadowolenia po dopięciu formalności. - Jako największa organizacja sportowa chcemy grać z najlepszymi na rynku. Z Biedronką współpracujemy już od 12 lat. To pokazuje, że długofalowa kooperacja z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest dla sponsorów bardzo cenna. My również cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku - skomentował Łukasz Wachowski.
Sieć sklepów będzie współpracowała z federacją na wielu polach. Biedronka dołączy do swojego asortymentu nowe produkty licencyjne PZPN. Logo firmy nadal będzie znajdowało się między innymi na bandach reklamowych podczas meczów rozgrywanych w Polsce i ściankach konferencyjnych.
Biało-Czerwoni odpoczywają po słodko-gorzkich występach na mistrzostwach świata w Katarze. Na kolejny mecz z udziałem kadry będzie trzeba poczekać do 24 marca. Reprezentacja Polski zmierzy się z Czechami w ramach eliminacji Euro 2024.
Czytaj także:
Sprzedali gwiazdę za ogromne pieniądze. A potem taki gest!
Były reprezentant Polski odchodzi ze Śląska Wrocław
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: szaleństwo po transferze Ronaldo. Zobacz, co się działo na meczu