Nadejdą lepsze czasy dla polskich klubów?

Zimą jak na razie spektakularnych transferów w T-Mobile Ekstraklasie nie doświadczyliśmy. Kilka klubów ma natomiast nowych właścicieli. Jak przełoży się to na wyniki poszczególnych ekip?

Wiosną Śląsk Wrocław, Legia Warszawa i Lechia Gdańsk do rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy przystąpią z nowymi właścicielami. Czy dla fanów tych ekip nadchodzą lepsze czasy czy też wyniki sportowe nie ulegną zmianie?

- Oczywiście zmiany właścicielskie mogą mieć wpływ na to, ze nagle będzie więcej gotówki, ale podejrzewam, że nikt nie inwestuje tak tylko dlatego, żeby inwestować. Żeby jednak był z tego jakiś wynik, to jest bardzo duża weryfikacja - kogoś trzeba sprzedać, zrobić miejsce dla piłkarza, który przyjdzie - mówił kilka dni temu portalowi SportoweFakty.pl Andrzej Juskowiak.

Do tej pory zimą polskie kluby spektakularnych transferów nie dokonały. Kibiców bardziej elektryzowało właśnie to, kto teraz przejmuje stery w poszczególnych ekipach.

Jak wiadomo, wyniki naszych drużyn piłkarskich na międzynarodowej arenie nikogo na kolana nie rzucają. Czy wraz z nowymi właścicielami nadchodzą lepsze czasy i w końcu za grę zespołów z Ekstraklasy w europejskich pucharach nie będziemy musieli się wstydzić?

- Mamy taką nadzieję, że zmiany właścicielskie wpłyną na to, że kluby zaczną coś znaczyć na arenie międzynarodowej. Dotychczas kibice właściwie byli wciąż oszukiwani, że są budowane zespoły na jakąś miarę, a tymczasem jak tylko zjawił się jakiś kupiec i pokazał, że ma parę złotych, to zabierał najlepszych zawodników. To nie miało nic wspólnego z budową zespołów. Może właśnie te zmiany właścicielskie doprowadzą do tego, że najlepsi piłkarze będą w klubach zostawać i wokół nich będzie budować się silne zespół - skomentował Jerzy Engel.

Komentarze (4)
avatar
Atomic
19.02.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Engela poniosło jak zwykle. Akurat to czy najlepsi piłkarze zostają w klubie nie powinno mieć znaczenia szczególnie dla polskich klubów. W klubach czeskich, bałkańskich czy skandynawskich norma Czytaj całość
avatar
tomas68
10.02.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Nowi właściciele w których to rękach już wyparowały miliony,ci co na tak to chyba jacyś fantaści. 
avatar
Gert
10.02.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Na pewno nie wiele się zmieni. Najwięcej zyska Lechia, ale z dnia na dzień klubu nie da się zbudować, a funduszami nie przerasta czołówki Ligi. Po prostu Lechia dołączy do stałej czołówki z Kra Czytaj całość
wanciak
10.02.2014
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Według mnie ( i nie dlatego, że jestem z Gdańska ) - w Lechii ta zmiana jest na plus, jednak w Legii na duży minus.. Wydaje mi się, że Legie czeka teraz gwałtowny stop rozwoju. Nie dadzą rady t Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.