Okocim będzie sponsorem drużyny narodowej w trakcie eliminacji Euro 2016 oraz na czas turnieju finałowego mistrzostw Europy we Francji.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać sponsora z tak dumną tradycją, a także bardzo mocno identyfikującego się ze sportem. Jestem przekonany, że sponsorowanie drużyny narodowej przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki Okocim oraz jej udziałów rynkowych. Wierzymy, że dzięki sponsorowaniu Reprezentacji Polski w piłce nożnej marka Okocim na dobre zagości w domach polskich kibiców - powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
[ad=rectangle]
- Marka Okocim po raz pierwszy w swojej długiej historii ma przyjemność być "Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski". Jesteśmy przekonani, że wartości reprezentowane przez markę takie jak odwaga, gotowość, by podejmować wyzwania, a zwłaszcza walka do końca są spójne z wartościami, którymi nasza drużyna będzie się kierować rywalizując o awans do Euro 2016. Jesteśmy pewni, że współpraca będzie korzystna dla obu stron. Mamy nadzieję, że marka Okocim może stanowić inspirację, aby dawać z siebie 100 procent. Jak każdy kibic chcemy być dumni z naszej Reprezentacji i jej zwycięstw - podkreślił Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. marketingu Carlsberg Polska.
W ramach umowy marka Okocim otrzymała prawo do posługiwania się tytułem "Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski", a także do wykorzystywania w swojej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.
Źródło: PZPN