Marketingowcy GKS-u Katowice od dawna należeli do najlepszych na zapleczu T-Mobile Ekstraklasy. Klub z Bukowej przez ostatnich kilkanaście miesięcy zasłynął szeregiem akcji marketingowych, których nie powstydziłby się nie jeden klub najwyższej klasy rozgrywkowej.
Przed rundą wiosenną bieżących rozgrywek śląski klub postanowił zrobić kolejny krok, który może rozsławić GieKSę na całą Polskę, a może i Europę. Katowicki klub zachęca kibiców do bezpłatnej wymiany kart kibica, która jest niezbędna dla zakupu wejściówek na mecze przy Bukowej.
[ad=rectangle]
Zachęcić sympatyków GKS-u do wymiany kart mają nowe możliwości, jakie to za sobą niesie. - Dzięki nowej karcie kibica kibice nie tylko wejdą na stadion i kupią karnet czy bilet, ale także będą mogli za jej pośrednictwem nabyć klubowe gadżety lub skorzystać z oferty cateringowej - wylicza Marcin Ćwikła, rzecznik prasowy katowickiego klubu.
Wzorce GieKSa czerpie z klubów niemieckich. - Możliwość korzystania z systemu bezgotówkowej płatności na obiekcie sportowym wprowadziło wiele klubów Bundesligi, my również równamy do najlepszych - dodaje.
Na niezwykle atrakcyjną promocję mogą liczyć fani, którzy zdecydują się na zakup karnetów. GKS Katowice będzie bowiem wszystkim karnetowiczom zwracał część kosztów, jakie ponieśli na zakup wejściówki za każdy mecz, w którym drużyna nie zdobędzie kompletu punktów.
- Jest to rozwiązanie, którego nikt w Europie jeszcze na stadionach nie wprowadził. Oznacza to, że za każdy przegrany mecz karnetowicze otrzymają z powrotem 50 proc. ceny biletu, a w przypadku remisu zwrot będzie wynosił 25 proc. To rewolucyjny projekt, który sprawia, że GKS Katowice jest klubem innowacyjnym na europejską skalę - przekonuje Ćwikła.
Nowatorskie rozwiązanie wprowadziła przy Bukowej firma Payment Solution z Niemiec, która będzie także sponsorem Premium GKS-u. - Cieszymy się, że rozmowy z klubem zostały sfinalizowane. Klub wyszedł z inicjatywą współpracy, ponieważ jest zainteresowany wprowadzeniem nowatorskich udogodnień dla kibiców. Oprócz kart stykowych i elektronicznych, wprowadzimy system lojalnościowy. Zajmujemy się tym od dziesięciu lat, obsługujemy największe kluby piłkarskie i imprezy kulturalne – wyjaśnia Dominik Kowalski, dyrektor regionalny Payment Solution.
GKS Katowice przygotował film promo nowej karty kibica: