T-Mobile nie będzie już sponsorem tytularnym ligi
T-Mobile Polska nie będzie w kolejnym sezonie sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy - informuje portal Wirtualnemedia.pl.
Łukasz Czechowski
Nazwa T-Mobile Ekstraklasa funkcjonowała od sezonu 2011/12, po zakończeniu obecnych rozgrywek firma telekomunikacyjna nie zdecydowała się na przedłużenie umowy, ale nie wyklucza kontynuowania współpracy na innych zasadach. - Od przyszłego sezonu zdecydowaliśmy się przenieść naszą współpracę z obszaru stricte związanego z budowaniem rozpoznawalności do obszaru bardziej biznesowego, dopasowanego jednocześnie do profilu działalności marki T-Mobile - powiedział serwisowi Wirtualnemedia.pl Konrad Mróz, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska.
Według nieoficjalnych informacji T-Mobile Polska w rozmach umowy sponsorskiej przekazywał Ekstraklasie SA 12 mln zł przez pierwsze dwa sezony oraz 15 mln zł w kolejnych latach.
Źródło: Wirtualnemedia.pl
Wilczek na celowniku angielskich klubów. "Zawodnik, który jest skuteczny będzie pasował do każdej ligi"