Widzew Łódź z kolejnym karnetowym rekordem. 16 401 kibiców ze stałymi wejściówkami!

WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjęciu: kibice Widzewa Łódź
WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjęciu: kibice Widzewa Łódź

16 401 kibiców kupiło karnet na wiosenne domowe mecze Widzewa Łódź w sezonie 2019/2020 w II lidze. Po raz siódmy z rzędu udało się klubowi pobić rekord Polski w tym aspekcie.

W marcu 2020 roku rozpocznie się czwarty rok funkcjonowania nowego stadionu przy al. Piłsudskiego w Łodzi, na którym swoje mecze rozgrywa łódzki klub. Fenomen zwany też "modą na Widzew" pojawił się trzy lata temu, gdy kibice wykupili 15 310 karnetów na spotkania wówczas trzecioligowej drużyny. Już ten wynik okazał się najlepszy w historii polskiej piłki.

Z każdą rundą sympatycy czerwono-biało-czerwonych ten wynik poprawiali. Jednak są ku temu ograniczone możliwości, bo - choć obiekt może pomieścić 18 017 kibiców - trzeba odliczyć liczący 907 miejsc sektor gości oraz ewentualne strefy buforowe. Mimo tego, teraz udało się sprzedać 16 401 karnetów.

To o 24 więcej niż jesienią 2019 roku. Mając na uwadze ogromne zainteresowanie sympatyków, klub jesienią uruchomił "listę rezerwacyjną", na którą zapisać mogli się ci, którym nie udało się kupić karnetów na rundę jesienną, ale byli gotowi nabyć je w pierwszej kolejności, gdyby posiadacze stałych wejściówek nie przedłużyli ich na wiosnę. Na liście było około 1400 osób, a dostępnych karnetów... ledwo ponad 120. Otwarta sprzedaż musiała więc zostać odwołana.

ZOBACZ WIDEO: Odwiedziliśmy bazę reprezentacji Polski na Euro 2020! Zobacz, jak będą mieszkać kadrowicze

- To, że kibice Widzewa wykupują wszystkie dostępne karnety, stało się piękną widzewską tradycją. Cieszę się, że fani czerwono-biało-czerwonych chcą być z nami i wypełniać "Serce Łodzi", współtworząc niesamowitą, niepowtarzalną atmosferę widowisk, które wykraczają daleko poza rywalizację sportową. Doping widzewiaków to fenomen, który potwierdza, że widzewska społeczność to wyjątkowa grupa ludzi. Dokładamy w klubie wszelkich starań, żeby rozwijać się, zmieniać i dalej wspólnie budować przyszłość Widzewa - powiedziała prezes Martyna Pajączek, cytowana na oficjalnej stronie klubu.

Ci, którym karnetu nie udało się kupić - tradycyjnie już - będą mogli liczyć miejsca odstępowane przez posiadaczy, którzy wcześniej zaznaczą, że nie wybiorą się na dane spotkanie. Jest też szansa, że klub będzie sprzedawał bilety na sektor gości, jeśli drużyny przyjezdne nie zadeklarują przyjazdu swoich kibiców.

Kolejne rekordy Polski sprzedanych karnetów ustanowione przez kibiców Widzewa:

DataLiczba karnetów
marzec 2017 15 310
lipiec 2017 15 903
marzec 2018 16 224
lipiec 2018 16 311
marzec 2019 16 339
sierpień 2019 16 377
luty 2020 16 401

Pierwsze spotkanie wiosny liderujący w II lidze widzewiacy rozegrają w niedzielę 1 marca o 13:05. Do Łodzi przyjedzie Olimpia Elbląg.

Czytaj też: Widzew Łódź wkracza w świat esportu. Red Wolves nową sekcją klubu

Zobacz także: Widzew Łódź chce obchodzić jubileusz w Atlas Arenie. Na drodze stanęli między innymi kibice ŁKS-u

Komentarze (4)
avatar
XX- 7
26.02.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
pamiętam WIELKI WIDZEW z czasów Surlita ,Rozborskiego Wragi Michalczuka . To były czasy ,może znów nadejda.Zawsze z WIDZEWEM w oczekiwaniu na EE 
avatar
smoker
25.02.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
i tak sie buduje kluby frekwencja!!!za dwa lata bedzie ekstraklasa 
avatar
Qwer1978
25.02.2020
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
16401 osób chętnych zobaczyć brak awansu w ostatnich trzech kolejkach 
avatar
Witalis
24.02.2020
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Kto ten nowy stadion projektował?? Skoro już w II lidze jest za ciasny, to trzeba w Łodzi zawczasu stawiać kolejny dużo większy na I ligę, od razu też z myślą o Ekstraklasie. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.