Balticus przedłuża współpracę z Superligą na kolejne lata
Balticus przez kolejne dwa lata pozostanie oficjalną marką zegarków Superligi i Superligi Kobiet. W ramach nowej umowy, produkty tej marki będą promowane w trakcie meczów najwyższej klasy rozgrywek piłki ręcznej.
Marka ekskluzywnych zegarków nabyła pakiet świadczeń marketingowych, obejmujących widoczność w transmisjach telewizyjnych oraz liczne działania w komunikacji digitalowej - w tym stronie internetowej, social mediach oraz aplikacji mobilnej Superligi i Superligi Kobiet.
Balticus pozostaje partnerem wyboru najlepszej zawodniczki i gracza miesiąca w rozgrywkach, czyli głosowaniu w które zaangażowani są dziennikarze sportowi oraz kibice szczypiorniaka. Planowane są również aktywacje skierowane do kibiców.
- To kolejne długotrwałe partnerstwo jakie przedłużamy. Z marką Balticus jesteśmy związani już od 6 lat i co mnie bardzo cieszy, ta współpraca będzie kontynuowana. Zegarki naszego partnera cieszą się popularnością zarówno wśród zawodników jak i kibiców. Jestem przekonany, że kolejne wspólne projekty marketingowe przyczynią się do realizacji wzajemnych korzyści, zarówno po stronie naszego partnera, jak i Superligi - mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z o.o.
Marka Balticus powstała z pasji i miłości do zegarków. Balticus to ekskluzywny microbrand, polskie projekty oraz najlepsze materiały. Zegarki budowane są w oparciu o najwyższej jakości japońskie automatyczne mechanizmy. Produkcja zegarków odbywa się w limitowanym nakładzie.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: podnosiła sztangę i nagle upadła. Przerażające wideoCzytaj także:
Polki dopełniły formalności. Mamy awans na MŚ 2023!
Już prawie komplet. Oto uczestnicy MŚ 2023 piłkarek ręcznych