Podczas niedzielnego meczu na koszulkach Vive zabrakło loga sponsora głównego rozgrywek, firmy PGNiG. Nie pojawiło się ono także na ściankach reklamowych podczas wywiadów telewizyjnych, było za to eksponowane w wymaganym wymiarze na bandach reklamowych.
§ 13 u. 2
Do obowiązków gospodarza zawodów należy:
10) umieszczenie logo PGNiG Superligi oraz logo PGNiG na ściankach brandingowych do obsługi medialnej podczas meczów Superligi.
§ 16 u. 4
Na koszulkach meczowych, na ich przedniej części, w centralnym miejscu musi być umieszczone logo PGNiG o wielkości 12x6 cm.
§ 20 u. 12
Komisarz Ligi określa następujące kary za przewinienia klubów:
23) naruszenie obowiązków wynikających z § 16 ust. 4 – kara grzywny w wys. 10.000 zł;
24) naruszenie obowiązków wynikających z § 13 ust. 2 pkt 6 – 12 – kara grzywny w wysokości 7.500 zł.
Prezes Vive Targów Kielce Bertus Servaas negatywnie na temat nowego Regulaminu Rozgrywek wypowiadał się w rozmowie ze SportoweFakty.pl już na początku sierpnia, odnosząc się przede wszystkim do kwestii ekspozycji loga sponsora na bandach. - Nasza wartość reklamowa jest znacznie wyższa i osobiście nie zamierzam przyjmować takich warunków - mówił.
- Regulamin obowiązuje każdego - podkreśla Komisarz Ligi, Bogusław Trojan. Kielczanie od decyzji mogą się odwołać. W przypadku dalszych naruszeń mistrzów Polski czekają kolejne kary finansowe.
Związek podpisał jakąś umowę. OK. Za określone czynności otrzymuje zapłatę, OK. I tu następuje pytanie : co mają z tego kluby ? Czy i kto ref Czytaj całość