Nowa czołówka i nowa oprawa w PGNiG Superlidze

Newspix / Adam Jastrzebowski / Na zdjęciu: Blaż Janc
Newspix / Adam Jastrzebowski / Na zdjęciu: Blaż Janc

Wraz z początkiem startującego 30 sierpnia nowego sezonu PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych, każdemu transmitowanemu spotkaniu towarzyszyć będzie nowa czołówka i oprawa graficzna transmisji.

W tym artykule dowiesz się o:

W ramach projektu, w jednolitej stylistyce prezentowane będą wszystkie elementy oprawy telewizyjnej: m.in. prezentacje składów drużyn, wyników spotkań, terminarze czy statystyki meczowe. Oprawie towarzyszyć będzie również sygnet i logo rozgrywek PGNiG Superligi. Każdą transmisję poprzedzi czołówka prezentująca herby wszystkich 14 klubów rywalizujących o tytuł mistrza Polski w sezonie 2019/20.

- Wraz z nowym sezonem PGNiG Superliga wkracza w zupełnie nowy etap w historii swojego rozwoju. Dzięki umowie sprzedaży praw telewizyjnych do Telewizji Polskiej mamy zagwarantowane ogromne świadczenia promocyjne dla rozgrywek, a dostęp do transmisji zyskało ponad 35 mln mieszkańców Polski. Wraz z zapewnieniem szerokiego dotarcia, postanowiliśmy zadbać o szereg elementów budujących wartość rozgrywek w oczach kibiców i biznesu. Jednym z nich, jest oprawa graficzna transmisji, prezentująca rozgrywki zgodnie z ich kluczowymi wartościami -profesjonalnie, nowocześnie i dynamicznie. To jeden z kilku wdrażanych projektów, dzięki któremu PGNiG Superliga dołączy wkrótce do absolutnego topu europejskich lig sportowych - mówi Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superliga sp. z o.o.

- Nowa oprawa graficzna PGNiG Superligi to efekt wielu lat doświadczenia w projektowaniu grafiki dla wydarzeń sportowych najwyższej rangi. W nowej oprawie nawiązaliśmy do logo Superligi łącząc je z elementami grafiki 3D - stąd przewaga niebieskiej kolorystyki, zaokrąglone białe ramki, a także symbol siedmiu splecionych dłoni. Zaproponowana przez nas grafika jest przejrzysta i elegancka, doskonale oddaje charakter tej dyscypliny i w czytelny sposób pozwala widzowi śledzić przebieg rozgrywek. Mamy nadzieję, że stworzona przez nas w najbardziej zaawansowanej na świecie technologii VizRT oprawa stanie się punktem odniesienia dla innych dyscyplin i wyznaczy nowe standardy w realizowaniu grafiki sportowej - stwierdza Maciej Kowalski z agencji BlackBurst.

ZOBACZ WIDEO "Druga połowa". Czy transfer Philippe Coutinho to hit? "Tylko nazwisko, bo na pewno nie występy"

Komentarze (0)