- Zależy nam, aby zmagania pań w nowym sezonie 2019/2020 były profesjonalne w każdym calu. Mówi wiceprezes PGNiG Superligi Piotr Należyty. W związku z tym zdecydowaliśmy się na uruchomienie kanałów w Social Mediach, gdzie znajdą się treści dedykowane tylko kobiecej piłce ręcznej - mówi Piotr Należyty, wiceprezes zarządu.
ZOBACZ: Świetny mecz w Zabrzu!
W osobnych mediach kibice będą mogli śledzić wszystkie informacje dotyczące damskiego szczypiorniaka. Uruchomiony zostanie Twitter, Instagram czy profil na Facebooku. Na tych kanałach będą publikowane zdjęcia z meczów czy wyniki zakończonych spotkań. Dodatkowo będą prowadzone plebiscyty na najlepszą zawodniczkę serii i miesiąca.
We wrześniu również pojawi zupełnie nowa strona internetowa PGNiG Superligi kobiet. Tym samym, w jednym miejscu będzie można znaleźć wszystkie informacje: terminarze spotkań, komunikaty czy aktualności. Od pierwszej serii nowego sezonu wystartuje również Statscore, który przedstawiać będzie wszystkie statystyki dotyczące meczów pań.
ZOBACZ: Zagłębie zacznie sezon od Pucharu EHF
ZOBACZ WIDEO Karol Bielecki: Więcej w karierze przegrałem niż wygrałem [cała rozmowa]