Koszulki zostały przygotowane wraz z firmą RS Active oraz marką Hummel. Stroje meczowe mają korespondować z barwami klubowi - czerwono-biało-niebieskimi. - Stworzyliśmy również zupełnie nowe projekty koszulek rozgrzewkowych oraz treningowych, dzięki którym nasi zawodnicy będą nie tylko mogli wykonywać swoje obowiązki, ale przede wszystkim będą stanowili ważną część spójnego brandingu zespołu - poinformowało Torus Wybrzeże Gdańsk.
- Współpracujemy z firmą RS Active, dystrybutorem marki Hummel, od zeszłego sezonu i jest to współpraca niezwykle owocna. Poprzedni projekt strojów został bardzo ciepło przyjęty, nie tylko przez samych zawodników, ale przede wszystkim kibiców. Teraz chcieliśmy zrobić krok naprzód i zgodnie ze strategią marketingową, którą sobie wyznaczyliśmy, zaprojektowaliśmy zupełnie nowe komplety, aby jeszcze bardziej podkreślić pozytywne zmiany, które u nas zachodzą - powiedział Krystian Plech, Dyrektor ds. Marketingu Torus Wybrzeża.
Gdańszczanie chcą tworzyć nową jakość. - Byliśmy klubem pionierskim, jeśli chodzi o koszulki treningowe, na których sponsorzy mogli umieszczać swoje logotypy i także teraz chcemy im takie miejsce udostępnić. Nie jest to wciąż popularna praktyka wśród polskich klubów piłki ręcznej, jednak u nas sprawdziła się ona znakomicie - dodał Plech.
Czytaj także:
Ostatni zawodnik przedłużył kontrakt w Tarnowie
Chrobry skusił zdolnego pierwszoligowca
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: szalona końcówka meczu WNBA. Rzut rozpaczy i... zwycięstwo!