Mowa o producencie ubrań 4F, który od sezonu 2018/2019 będzie jednym z ważniejszych sponsorów Turnieju Czterech Skoczni.
Początkowo ogłoszono, że logo firmy znajdzie się na ekranach ledowych z reklamami ułożonymi wokół zeskoku, w gnieździe trenerskim, na planszy reklamowej za belką startową oraz na bramce, którą zawodnicy przekraczają po zejściu z zeskoku skoczni.
Teraz wiemy także, że logo 4F pojawi się na koszulce lidera zawodów. Plastron prezentuje się bardzo okazale.
Do Turnieju Czterech Skoczni zostało trochę czasu, ale koszulka już gotowa. No i dobrze wyglada z logo polskiej firmy. Jakby jeszcze któryś z naszych ją zakladal jako lider. Hej, @maciekkot7, popracujcie nad tym pic.twitter.com/Ty8fMNUsEB
— Kamil Wolnicki (@KamilWolnicki) 16 maja 2018
Dwie poprzednie edycje Turnieju Czterech Skoczni wygrał Kamil Stoch. W sezonie 2017/2018 uczynił to w wielkim stylu, bowiem w drodze po obronę tytułu wygrał wszystkie cztery konkursy.
Turniej Czterech Skoczni odbywa się w czterech miejscowościach. Rywalizacja rozpoczyna się w Oberstdorfie, później przynosi się do Garmisch-Partenkirchen, następnie do Innsbrucka, a kończy w Bischofshofen.
ZOBACZ WIDEO Kamil Stoch zdecydował się na wielki gest. Zaskoczył cały sztab kadry
Reklamować się mogą różne firmy. Wszystko zależy od tego kto komu ile zapłaci...
Na stronach SF jest taka mnogość reklam, że chociaż mi Czytaj całość