Sektor Gości 83. Wojciech Szaniawski: Kamil Stoch po zakończeniu kariery może być wyceniany jeszcze drożej

- Kamil Stoch wydaje się idealnym ambasadorem kampanii reklamowych. W jego przypadku może dojść do takiego efektu, że im będzie bliżej końca kariery, a nawet po zakończeniu kariery będzie wyceniany jeszcze drożej niż w trakcie kariery. Podam przykład z innej branży - Marka Kondrata, którego dzisiaj dzieci kojarzą już nie jako aktora, tylko pana z reklamy banku. Jeżeli mądrze zwiążesz się kontraktami reklamowymi po zakończeniu kariery i będziesz w nich lojalny, to potem, po zakończeniu kariery, przez wiele lat możesz zarabiać z reklam bardzo duże pieniądze, nie mając już wpływów sportowych. Dziś Kamil Stoch jest osobą, która w kampanii społecznej na pewno może być wzorem dla dzieciaków i młodzieży. To może być dla niego szansa na zbudowanie ciekawego wizerunku - mówi prezes agencji Arskom Group Wojciech Szaniawski. Nagranie jest fragmentem programu Michała Bugno "Sektor Gości".

Komentarze (0)