Nie milkną echa dopingowej wpadki Therese Johaug. Mistrzyni olimpijska, która miała stosować maść na poparzenie słoneczne, w której zawarty był niedozwolony środek, została zawieszona tymczasowo na dwa miesiące. Ten fakt postanowiła wykorzystać... sieć supermarketów Lidl.
Firma z niemieckiego Neckarsulm w swoich sklepach w Finlandii ogłosiła niecodzienną promocję. - Kup norweskiego łososia, dostaniesz pomadkę do ust - brzmi hasło reklamowe kampanii, która w prześmiewczym tonie nawiązuje do problemów narciarki z Norwegii.
Co ciekawe, przedstawiciele Lidla nie kryją, że promocja dotyczy właśnie sprawy dopingu u Johaug. - Chcieliśmy być jak najbardziej aktualni, nawiązując do wydarzeń, które interesują naszych klientów. Oferta jest jednodniowa i dotyczyła tylko czwartku (20 października) - wyjaśnił w rozmowie z norweskim dziennikiem "Dagbladet" dyrektor handlowy niemieckiej sieci na Finlandię - Seppo Niemelae.
Gazeta spekuluje, że celem kampanii reklamowej fińskiego Lidla było nie tylko zwiększenie sprzedaży popularnego produktu z Norwegii, ale też zemsta za nieprzyjęcie się niemieckiego supermarketu na tamtejszym rynku. Norwegia jest jednym z nielicznych państw europejskich, w którym Lidl obecnie nie prowadzi działalności handlowej.
Dagbladet annengradskrenket av tysk matvaregigants doping-spøk https://t.co/ezpCKQ66B9
— Bengt Erik Waldow (@bengtassen) 20 października 2016
ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: genialna akcja polskiej piłkarki. Zrobiła to jak Messi!