Anna Lewandowska idealną matką. Łączy macierzyństwo z karierą jak nikt inny

Anna Lewandowska nie należy do typowych WAGs. Żona Roberta Lewandowskiego nie dość, że skupia się na budowaniu ogniska rodzinnego to doskonale radzi sobie w biznesie. Wystarczy spojrzeć na to, jak rozwijają się jej projekty.

AB
Anna, Klara i Robert Lewandowscy Instagram / Na zdjęciu: Anna, Klara i Robert Lewandowscy
Anna Lewandowska chociaż mogłaby skupić się jedynie na korzystaniu z uroków życia, to od lat pokazuje, że jest niezwykle ambitna. Żona kapitana reprezentacji Polski i gwiazdy Bayernu Monachium realizuje się zarówno jako matka, jak i businesswoman. Co więcej, swoim przykładem pokazuje, że te dwie role można prowadzić z ogromnymi sukcesami.

Żona Roberta Lewandowskiego to prawdziwe polskie guru w kwestiach prozdrowotnych. Anna Lewandowska od lat pokazuje, jak żyć zdrowo - czyli jak jeść, ćwiczyć oraz dbać o siebie. Jej grupą docelową są głównie polskie kobiety i trzeba przyznać, że przez lata zgromadziła wokół siebie ogromną społeczność. Wystarczy spojrzeć na liczbę obserwujących jej Instagrama - 3,4 mln użytkowników, to robi ogromne wrażenie.

Zaczęła od bloga

Mogłoby się wydawać, że początek kariery biznesowej Anny Lewandowskiej był zwyczajny. Aż nadto, jak na to, iż jej mężem jest jeden z najlepszym piłkarzy na świecie. Chociaż od zawsze w mediach słynęła ze swojego podejścia do zdrowego stylu życiu, to dopiero w 2013 roku postanowiła założyć bloga "Healthy Plan by Ann".

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: nie można się nie wzruszyć. Reakcja ojca znanego piłkarza mówi wszystko

To okazało się być strzałem w dziesiątkę. Lewandowska również idealnie wstrzeliła się w moment, w którym nad Wisłą popularność zaczęły zdobywać wszelkiej maści treści związane ze zdrowym trybem życia. To doprowadziło do rozwoju bloga, a z czasem Anna Lewandowska wydała kilka książek czy płyt DVD, na których dzieliła się swoimi poradami dotyczącymi diety, zdrowego żywienia czy szerokorozumianego dbania o siebie.

W 2016 roku żona Roberta Lewandowskiego postawiła kolejny biznes. Tym razem była to marka "Foods by Ann". Skupia się ona na produkcji i sprzedaży zdrowych przekąsek. W połączeniu z bardzo popularną platformą jaką był blog i promocją podczas największych wydarzeń sportowych, m.in. podczas ówcześnie największej serii imprez triathlonowych Tri Tour, marka zyskała ogromną popularność, a jej asortyment po dziś jest stale rozszerzany.

Macierzyństwo dało kolejny impuls

Zdaniem wielu kobiet macierzyństwo oznacza koniec kariery zawodowej. Anna Lewandowska pokazuje Polkom, że to jest nic nie znaczący stereotyp. Co więcej, żona kapitana reprezentacji Polski potrafiła zrobić z tego kolejną przewagę konkurencyjną.

Będąc w pierwszej ciąży - z córką Klarą - wydała DVD z ćwiczeniami dla kobiet w ciąży "Healthy Mom by Ann", a następnie pojawiła się książka "Healthy mama. Poradnik zdrowej mamy". Od tamtej pory grupa odbiorców treści Anny Lewandowskiej znacząco się rozszerzyła, bowiem dołączyły do niej również młode mamy. Te aktywności przerodziły się później w stworzenie dedykowanego bloga wyłącznie macierzyństwu - "Baby by Ann".

To jednak nie wszystko, z czasem (w 2018 roku) Lewandowska weszła również do branży nowych technologii. W sieci pojawiła się jej aplikacja "Diet & Trening by Ann", która była dostępna na większość smartfonów.

Natomiast od 2019 roku Anna Lewandowska jest zaangażowana w rozwój kolejnej marki. Tym razem influencerka weszła w branżę kosmetyków naturalnych i można ją znaleźć pod nazwą "Phlov".

Natomiast od 2021 roku żona Roberta Lewandowskiego jest zaangażowana w kolejny projekt i to w kolejnej branży. Tym razem weszła na rynek cateringów dietetycznych i stworzyła markę "Super Menu".

Ogrom kontraktów

Należy również pamiętać, że przychody Anny Lewandowskiej to nie tylko prowadzone przez nią biznesy. Biorąc pod uwagę społeczność zgromadzoną wokół jej osoby, dostaje ona ogrom ofert reklamowych. Teraz można zobaczyć ją m.in. jako główną twarz polskiej marki odzieżowej 4F.

Co ciekawe, nie jest to typowa influencerka, która ma kontakt ze swoimi fanami wyłącznie poprzez platformy mediów społecznościowych. Anna Lewandowska stara się regularnie spotykać z fankami na specjalnych campach. To właśnie tam następuję integracja zgromadzonej wokół niej społeczności.

Rodzina przede wszystkim

Widząc to w jak wiele przedsięwzięć zaangażowana jest Anna Lewandowska, można byłoby pomyśleć, iż zaniedbuje obowiązki rodzinne. Jest jednak zupełnie inaczej. Te stanowią dla niej podstawę, a biznes to tylko dodatek.

Ponadto, sama podkreśla, że stara się jak najczęściej łączyć funkcje matki, jak i bizneswoman. To jest jak najbardziej możliwe. Dlatego też stara się to przekazywać swoim fanom. Temu tematowi poświęciła niedawno specjalny wpis na Instagramie.

- Ile razy słyszałyście: "Tak szybko wróciłaś do pracy? A co z dziećmi? Dla mnie dzieci są najważniejsze!". Zastanawiam się, na jakiej podstawie ktoś uważa, że skoro pracuję to dla mnie nie?! Od kogo padają takie pytania? Od kobiet, ale i od mężczyzn, prawda? Dlaczego tak się dzieje? Nie wiem. Może ktoś kiedyś im tak powiedział i uważają, że tak trzeba? Że to wyraz troski? Hm… A przecież i bez takich "życzliwych" uwag macierzyństwo nie jest łatwe. Prawda? - pisała Lewandowska.

- Trzeba poprzestawiać sobie w głowie. Pogodzić się z tym, że nie masz już 100% kontroli nad swoim życiem. Nauczyć się prosić o pomoc i odpuszczać na mniej ważnych polach. Przestać dążyć do perfekcji. Naprawdę nie musimy być idealne. Nie ma idealnych mam, ale też nasze dzieci takich nie potrzebują... Potrzebują za to mam kochających swoje dzieci i... kochających same siebie! Dlatego jeśli do poczucia spełnienia potrzebujesz tego, by oprócz roli mamy, pełnić też inne... To jest to OK - podsumowała Lewandowska.

Zobacz także: Tak Wilfredo Leon poznał swoją żonę
Zobacz także: Mateusz Borek wściekły jak nigdy

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×