Iga Świątek od ponad roku jest liderką światowego rankingu i łącznie wygrywała trzy turnieje wielkoszlemowe w swojej karierze. Triumf w dwóch z nich świętowała w Paryżu na swojej ulubionej nawierzchni ziemnej. Mogłoby się wydawać, że mając tak wielką postać w sporcie wszyscy będą chcieli reklamować kolejny turniej jej wizerunkiem.
Tymczasem w samym Paryżu tak nie jest. Pokazał to na Twitterze Dominik Senkowski, dziennikarz sport.pl, publikując zdjęcie plakatu Amazon Prime, który jest umieszczony w mieście.
Co ciekawe, są nim przedstawieni: Rafael Nadal (nie gra w turnieju z powodu kontuzji), Carlos Alcaraz, Caroline Garcia i Coco Gauff.
Wydaje się, że ze sportowego punktu widzenia rozsądnym jest tutaj tylko wybór Alcaraza, który jest liderem rankingu ATP i ma jeden tytuł wielkoszlemowy w kolekcji (US Open 2022).
Garcia to reprezentantka gospodarzy i zarazem tenisistka, która zachwycała w ubiegłym roku, lecz w tym sezonie nie jest w wybitnej formie. Gauff to z kolei ubiegłoroczna finalistka turnieju singlowego, gdzie przegrała z Igą Świątek.
Można więc się zastanawiać, jakimi przesłankami kierowano się w Amazon Prime, nie umieszczając na plakacie promującym turniej największej gwiazdy kobiecego tenisa. Tym bardziej że na kortach Rolanda Garrosa widzimy mnóstwo banerów z jej wizerunkiem.
Zobacz foto:
Czytaj także:
"Historia" motywacją Novaka Djokovicia przed Rolandem Garrosem. Serb mówił też o braku Rafaela Nadala
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Miss Euro szaleje! "Mamba na koniec"