Na czele rankingu najcenniejszych kobiecych marek w 2023 roku według magazynu "Forbes" znalazła się Iga Świątek. Jej wizerunek został wyceniony aż na 988 milionów złotych. Drugie miejsce zajęła Anna Lewandowska (278 mln zł) a trzecie - Magda Linette (271 mln zł).
Do sukcesu Linette odniosła się na Instagramie. "Każdego dnia czuję się odpowiedzialna za to co mówię, za swoją postawę społeczną, za treści, którymi Was czasami tutaj karmię. Kontakt z Wami traktuję bardzo poważnie, bo chcę mieć wyłącznie pozytywny wpływ na wszystkich, z którymi moje drogi się splatają" - napisała.
"Żyjemy w czasach, w których każdy z dostępem do social mediów staje się nadawcą treści. Wspólnie jesteśmy odpowiedzialni za wiele medialnych karier, rozmydlenie pojęcia prawda i ujęcia w cudzysłów słów artysta, gwiazda. Każde powielenie niesprawdzonej informacji, kreuje fałszywy obraz rzeczywistości, którzy inni traktują jako pewnik. Z coraz większą obawą patrzę na to, jak bardzo nie radzimy sobie z wszechobecną dezinformacją, jak łatwo nami manipulować, jak często sami podajemy dalej niesprawdzone wiadomości" - dodała.
ZOBACZ WIDEO: Wach stanął z rywalem oko w oko. Tak się zachował
A następnie skierowała apel do internautów.
"Bądźmy ostrożni, nie wierzmy we wszystko, co przeczytamy, weryfikujmy informacje, nie bójmy się pytać o źródło. Może dzięki temu skupimy swoją uwagę i bezcenny czas, np. na kulturze, sporcie, a jakimś upozorowanym karierom z orientu, czy milionom spadającym z nieba w Miami damy prztyczek w nos" - podkreśliła tenisistka.
Na zakończenie podziękowała za wyróżnienie i pogratulowała wszystkim ujętym w rankingu. "Zajęcie 3. miejsca na liście 100 najcenniejszych kobiecych marek w Polsce to ogromny zaszczyt" - podsumowała Magda Linette.
Czytaj także:
> Roger Federer skomentował rekord Novaka Djokovicia. Ciepłe słowa Szwajcara
> Francuzka i koalicja Brytyjek. Historyczny turniej w Nottingham