Najdroższym motocyklem w ofercie AGT Rea Racing jest sprzęt aktualnego mistrza świata Moto2, Esteve Rabata. Maszyna zawodnika teamu Marc VDS została kupiona przez konkurencyjny zespół po sezonie 2014. Testował ją Gino Rea. Teraz szefowie AGT Rea Racing zdecydowali się wystawić ją na sprzedaż. Motocykl Rabata został wyceniony na 75 000 euro. Za tę cenę można się spodziewać wysokiej jakości i tak też jest - maszyna mistrza świata Moto2 2014 wyposażona jest m.in. w zawieszenie firmy Ohlins, hamulce Brembo, koła OZ, kompletny układ wydechowy Akrapovic oraz silnik od Hondy CBR600RR w specyfikacji Moto2.
[ad=rectangle]
Entuzjaści wyścigów motocyklowych z nieco mniej zasobnym portfelem mogą się pokusić o zakup nieco gorszego motocykla. Najtańsza maszyna w ofercie AGT Rea Racing jest warta 58 000 euro, a dosiadali jej Josh Herrin oraz Ratthapark Wilairot. Rozwiązaniem pośrednim są motocykle Johanna Zarco (65 000 euro) oraz Gino Rea (60 000 euro).
Rok startów w Moto2 to koszt pomiędzy 100 000 a 200 000 euro. Jak widać bez wsparcia sponsorów ciężko byłoby komukolwiek spróbować swoich sił w pośredniej kategorii wyścigowej mistrzostw świata. Tym bardziej należy szanować zawodników, którzy regularnie dojeżdżają na końcu stawki. Mimo nie najlepszych rezultatów ponoszą oni niemal takie same koszty, co zwycięzcy.