Robert Kubica bardzo surowy dla zespołu. Tak podsumował wyścig w Japonii

Materiały prasowe / Prema Orlen Team / Na zdjęciu: Robert Kubica
Materiały prasowe / Prema Orlen Team / Na zdjęciu: Robert Kubica

- W żadnym momencie nie byliśmy konkurencyjni - przyznał Robert Kubica, po tym jak Prema Orlen Team wywalczyła szóste miejsce w wyścigu 6h Fuji. Włoska załoga liczyła w Japonii na lepszy rezultat.

Załoga Prema Orlen Team udawała się do Japonii z nastawieniem walki o jak najlepszy rezultat, by znaleźć się na podium długodystansowych mistrzostw świata WEC. Jednak weekend na torze Fuji nie poszedł po myśli Roberta Kubicy i spółki. Zaczęło się od nieudanych kwalifikacji, w których Kubica wywalczył dla włoskiej załogi dopiero dziewiąty wynik.

Początek 6h Fuji dawał nadzieję Prema Orlen Team, bo bezbłędny przejazd Louisa Deletraza sprawił, że samochód z numerem 9 znalazł się na trzeciej pozycji. Jednak kolejne godziny rywalizacji nie były już tak udane, co przełożyło się na szóstą pozycję w klasyfikacji generalnej wyścigu.

- To nie był weekend, jakiego byśmy oczekiwali. Patrząc na wyścig, podjęliśmy prawidłowe decyzje, nie popełniliśmy żadnych błędów, ale po prostu nie mieliśmy tempa. Cuda nie zdarzają się z dnia na dzień i tak naprawdę przez cały weekend brakowało nam przyczepności - przyznał w powyścigowym raporcie Kubica.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: partnerka Milika błyszczała w Paryżu

- W żadnym momencie nie byliśmy konkurencyjni. Gdy musieliśmy naciskać, w ostatnich godzinach wyścigu, kiedy to przyczepność była lepsza, to samochód nie miał tempa. Będziemy musieli usiąść i pomyśleć o tym, co się wydarzyło. Musimy spróbować zrozumieć to, co się stało. Wszystko po to, abyśmy mogli wrócić silniejsi w Bahrajnie - dodał krakowianin.

Prema Orlen Team w ostatnich minutach 6h Fuji znajdowała się na trzecim miejscu, ale wynikało to z odważnej decyzji, by do samego końca zwlekać z tankowaniem samochodu. Ostatecznie nie doszło do żadnego zdarzenia na torze, które doprowadziłoby do neutralizacji i strategia Włochów nie powiodła się. Pit-stop odbyty w normalnych warunkach w samej końcówce doprowadził do spadku w klasyfikacji.

- Męczyliśmy się od pierwszego treningu. Wyraźnie traciliśmy do WRT, JOTA i United Autosports. Ciężko pracowaliśmy, aby to zmienić, ale wygląda, że nie był to nasz weekend. Start był świetny, odzyskałem kilka pozycji, ale potem nie mieliśmy tempa. Próbowaliśmy ryzykować ze strategią, ale to też nic nie dało - powiedział Deletraz.

Bezbłędny był też przejazd Lorenzo Colombo, dla którego była to pierwsza wizyta w Japonii. Młody Włoch po wyścigu był niepocieszony, że wysiłki Prema Orlen Team nie przyniosły miejsca na podium. - Gdy przyjeżdżasz na wyścig 6h Fuji, gdzie stawka jest tak wyrównana, to jest ciężko, jeśli tracisz tempo do rywali. Za sprawą strategii byliśmy konkurencyjni w pierwszej części wyścigu, a Robert i Louis próbowali mocniej naciskać, ale nie przyniosło to pożądanych rezultatów - podsumował Colombo.

Czytaj także:
Jaka przyszłość Ferrari w F1? Prezydent firmy mówi o "zbyt wielu błędach"
Bunt przeciwko kierowcy w F1. Nie dostanie szansy?

Komentarze (3)
avatar
Rarytasek
12.09.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Może Ty się zajmij lepiej hodowlą jedwabników Robcio? Byłeś niezaprzeczalnie bardzo dobrym kierowcą Formuły 1 te x lat temu. Sukcesy zasłużone w pełni. Natomiast teraz jesteś już tylko słabym o Czytaj całość
avatar
Tomasz Mroński
12.09.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
kolejny który nie wie kiedy zejść ze sceny... 
avatar
MACIEK55555
11.09.2022
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Kubica juz tylko traci pieniadze ORLENU.Juz mu przeszkadzaja nawet majtki.Czas na mlodych. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.