Dojs: Inwestowanie w najmłodszych dobrze wpisuje się w żeglarskiego ducha Volvo

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

- Ten program, aby inwestować w najmłodszych żeglarzy tak abyśmy w przyszłości byli z nich wszyscy dumni, bardzo dobrze wpisuje się w żeglarskiego ducha Volvo - powiedział przedstawiciel Volvo Car Poland, Stanisław Dojs, podczas gali PZŻ.

W tym artykule dowiesz się o:

W poniedziałek 30 listopada w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w Warszawie odbyła się gala Polskiego Związku Żeglarskiego. Najważniejszymi punktami gali były wręczenie kadrowych nominacji dla zawodników, wyróżnień za osiągnięcia w mijającym sezonie i prezentacja celów sportowych na nadchodzący rok. Jednym ze sponsorów polskich żeglarzy jest firma Volvo, którą na gali reprezentował Stanisław Dojs.

Kolejnym przedsięwzięciem po programie Energa Sailing, który ma za zadanie wspieranie rozwoju polskiego żeglarstwa, jest Volvo Youth Sailing Team Poland. Projekt ten jest kontynuacją ubiegłorocznej współpracy pomiędzy Polskim Związkiem Żeglarskim a Volvo Car Poland. Na szczeblu centralnym, marka Volvo organizuje jedne z najważniejszych regat oceanicznych na świecie - Volvo Ocean Race.

- Myślę, że nasza marka motoryzacyjna kojarzy się jak żadna z żeglarstwem, dlatego że Volvo i żagle bardzo często chodzą razem. W tym roku zakończyliśmy wielkie regaty oceaniczne Volvo Ocean Race - powiedział Stanisław Dojs.

Polski oddział tej firmy zdecydował się wesprzeć najmłodszych żeglarzy, w których upatruje przyszłych olimpijczyków. W oparciu o plan i strategię długofalową PZŻ przy współpracy z Volvo kładzie nacisk na stworzenie zawodnikom optymalnych warunków przygotowań w rywalizacji międzynarodowej poprzez: wspomaganie nowoczesnymi technologiami, monitoring szkolenia, zakup niezbędnego sprzętu oraz stypendia dla zawodników, wspomagając finansowanie z Ministerstwa Sportu i Turystyki.

- Myślę, że ten program, aby inwestować w najmłodszych żeglarzy tak abyśmy w przyszłości byli z nich wszyscy dumni, bardzo dobrze wpisuje się w żeglarskiego ducha Volvo - zakończył PR Manager Volvo Car Poland.

Maciej Frąckiewicz

Źródło artykułu: