PSŻ Poznań będzie miał sponsora tytularnego

Jest niemal pewne, że PSŻ Poznań w sezonie 2010 będzie miał sponsora tytularnego. Ma nim być poznańska firma Lechma, która wspiera Skorpiony od początku istnienia klubu w stolicy Wielkopolski.

- W przypadku klubów sportowych najcenniejszym dobrem, które można sprzedać reklamodawcom jest nazwa. Nie ukrywam, że prowadzimy rozmowy z podmiotami zainteresowanymi zaistnieniem w nazwie drużyny, a w jednym przypadku rozmowy są bliskie finalizacji - mówi w rozmowie ze SportoweFakty.pl Dariusz Górzny. Prezes klubu nie chce jednak potwierdzić, że chodzi o znanego producenta kominków. - Nie potwierdzam i nie zaprzeczam, że chodzi o firmę Lechma - ucina dodając, że wszystko powinno wyjaśnić się do końca miesiąca.

Działacze PSŻ w kwestii sponsorów mają w tym sezonie ambitne plany. - Chcemy, aby w nazwie drużyny znalazły się dwie nazwy sponsorów - zdradza Górzny. - Taka możliwość współistnienia dwóch podmiotów jest możliwa i była już stosowana w przypadku innych klubów i innych dyscyplin. Prowadzimy rozmowy z kilkoma podmiotami, które są zainteresowane mocnym zaangażowaniem w żużel. A gdy mówimy o mocnym zaangażowaniu, w grę wchodzi właśnie nazwa drużyny - dodaje.

Gdyby udało się zrealizować plany, do kasy kluby wpłynęłaby znaczne środki, które na pewno pomogłyby w zapewnieniu stabilności finansowej PSŻ. - Sprzedając najcenniejszy nośnik reklamowy, jakim jest nazwa, wpływ musi być istotny. Oczywiście konkretne kwoty będą objęte tajemnicą handlową, ale w przypadku sponsorów tytularnych wpływy stanowią od kilkunastu do nawet trzydziestu procent budżetu - ujawnił Górzny.

PSŻ może liczyć także na pieniądze z kasy miasta - zgodnie z uchwałą Rady Miasta z 2007 roku w tym sezonie będzie to kwota 300 tys. zł. Działacze prowadzą również negocjacje z Kompanią Piwowarską, która przez ostatnie trzy lata reklamowała jedną ze swoich marek przy okazji zawodów żużlowych. - Są to dość zaawansowane rozmowy, ale ich finalizacji jeszcze nie ma - powiedział prezes klubu.

Ważną częścią budżetu każdego kluby są wpływy z biletów i karnetów. Te, po roku przerwy, ponownie znalazły się w ofercie PSŻ i cieszą się dużą popularnością. - Jesteśmy tym naprawdę zbudowani. Świadczy to, że oferta cenowa jest atrakcyjna, oraz pozwala wierzyć, że kibicom podoba się zbudowany przez nas skład - cieszy się Górzny.

Przypomnijmy, że do 15 lutego trwa promocja na karnety na rundę zasadniczą sezonu 2010. Kupując je w tym terminie kibice nie poczują wzrostu cen biletów, na jaki zdecydowali się działacze PSŻ. Więcej szczegółów na temat karnetów tutaj. W związku z dużym zainteresowaniem karnetami PSŻ informuje również, że będzie można je nabywać w siedzibie klubu również w najbliższą sobotę, 13 lutego w godzinach 10-14.

W związku z niezbyt sprzyjającymi warunkami atmosferycznymi w Polsce PSŻ będzie prawdopodobnie zmuszony do zorganizowania obozu zagranicznego dla swoich żużlowców. - Decyzję podejmiemy w ciągu dwóch tygodni - zapowiedział Górzny. - Niestety prognozy pogody w innych krajach również nie są najlepsze. Gdy będziemy mieć pewność, że za granicą będzie możliwość potrenowania na dobrze przygotowanym torze, zapewne zdecydujemy się na taki wyjazd - zakończył prezes PSŻ.

Komentarze (0)