Wygraj Ekstraligę - jak zbudować drużynę i zgłosić ją do rywalizacji

 / Znicz
/ Znicz

Kilka dni temu zaprosiliśmy Państwa do zabawy w menadżerze "Wygraj Ekstraligę", w którym do wygrania jest 20 tys. zł. Dziś prezentujemy poradnik jak zbudować drużynę, wybrać meczową siódemkę i zgłosić ją do rywalizacji.

Na stronie www.wygrajekstralige.pl klikamy na "Zagraj".

Następnie przechodzimy do rejestracji konta klikając na "tutaj".

Wpisujemy prawdziwy adres email i hasło, którym będziemy się posługiwać w grze. Klikamy w przycisk "Załóż konto".

Następnie zaglądamy do swojej poczty i otwieramy wiadomość od Zespołu Wygraj Ekstraligę. Jak widać, podkreślony jest link, w którego trzeba kliknąć.

Wracamy do strony logowania, wprowadzamy swój adres email i hasło podane przy rejestracji. Klikamy "Zaloguj".

Teraz możemy założyć Klub. Klikamy zatem w przycisk "ZAŁÓŻ KLUB". W grze "Wygraj Ekstraligę" na jednym koncie można posiadać pięć różnych klubów!

Kolejnym krokiem jest rejestracja klubu. Akceptujemy regulamin, podajemy nazwę Szefa Klubu, nazwę Klubu, podajemy swój numer telefonu do kontaktu, wybieramy jedną z lig regionalnych i klubowych. Może się zdarzyć, że system nie przeniesie nas do konfiguratora drużyny, gdyż podana nazwa jest już zajęta. Zostaniemy o tym poinformowani w pasku informacyjnym.

Przechodzimy do konfiguratora drużyny, gdzie naszym pierwszym zadaniem będzie zbudowanie kadry - należy kupić dziesięciu zawodników (3 z cyklu Grand Prix, 5 seniorów oraz 2 juniorów). Każdemu zawodnikowi przypisana jest wartość KSM, suma KSM drużyny nie może wynieść więcej niż 67,2. Podczas kompletowania składu, w pasku informacyjnym konfiguratora (Powinieneś kupić 10 zawodników! kupiłeś 0!), będziemy dostawać wszystkie istotne wiadomości. Trzeba się nimi kierować.

Po wybraniu dziesięciu zawodników naszym kolejnym zadaniem jest wytypowanie meczowej siódemki. Należy wybrać dwóch zawodników z Grand Prix, czterech seniorów oraz jednego juniora. Zawodnika wybieramy poprzez kliknięcie na przycisk "STOP" przy nazwisku wybranego żużlowca (w kolumnie "Do meczu"). Przycisk zmieni się na "GO!". Jeżeli chcemy zmienić decyzję, należy kliknąć w przycisk "GO!", który ponownie zmieni się na "STOP".

Kolejnym zadaniem jest wybranie kapitana poprzez kliknięcie na przycisk "K" obok nazwiska jednego z siedmiu wytypowanych przez nas zawodników. Rola kapitana jest niezwykle istotna - zawodnik, którego wybierzemy na tę funkcję będzie punktował podwójnie!.

Następnie klikamy na przycisk "ZATWIERDŹ WPROWADZONE ZMIANY". Nasza drużyna jest zgłoszona do rozgrywek!. Do momentu rozpoczęcia zabawy, czyli do 4 kolejki Speedway Ekstraligi (2 maja) w swojej drużynie można dokonać nieograniczonych zmian - sprzedawać i kupować zawodników, zmieniać wyjściową siódemkę, nominować kapitana.

Zachęcamy do zabawy! Wejdź na www.wygrajekstralige.pl.

Komentarze (0)