W ostatnim czasie kluby coraz częściej wykorzystują Facebook do kontaktu ze swoimi sympatykami. Odniesienia do konta znajdują się na ich oficjalnych stronach internetowych. Na Facebooku umieszczają najważniejsze informacje dotyczące bieżącej działalności, przy tym uważnie wsłuchują się w opinie kibiców. Nie inaczej jest w Gnieźnie, gdzie z konta na Facebooku korzystają od kilku miesięcy.
Start zamieszcza tam wszystkie najważniejsze wiadomości z życia klubu, a ponadto np. fotorelacje z meczów. Organizuje też konkursy. Dla przykładu - 1000 osoba - która zapisała się do profilu otrzymała w nagrodę plastron z trzeciej edycji turnieju "O Koronę Bolesława Chrobrego - Pierwszego Króla Polski". Sami kibice chętnie dzielą się z klubem swoimi uwagami na temat jego funkcjonowania. Ostatnio pojawia się coraz więcej pytań dotyczących karnetów, co może świadczyć o tym, że stałe wejściówki będą cieszyły się wśród nich sporym zainteresowaniem.
Użytkownik Towarzystwo Żużlowe Start Gniezno aktualnie ma wśród swoich przyjaciół już ponad 1000 osób, co w przypadku klubu żużlowego jest niezłym wynikiem. Dla porównania wśród pierwszoligowych ośrodków bliski tego rezultatu jest PSŻ Poznań (966). Ale już np. Polonia Bydgoszcz, a więc zdecydowany faworyt całych rozgrywek, może pochwalić się 108 znajomymi.
OFICJALNE KONTO STARTU GNIEZNO NA FACEBOOKU
Niedościgniony pod tym względem, zapewne dla wszystkich klubów ze wszystkich możliwych dyscyplin sportowych, jest Lech Poznań, którego wspiera na Facebooku aktualnie blisko 100000 przyjaciół!