Sprzedaż karnetów systematycznie wzrasta

Trwająca od miesiąca sprzedaż karnetów na zawody organizowane w sezonie 2012 przez bydgoską Polonię przynosi coraz lepsze efekty. Do tej pory sprzedano 500 całorocznych wejściówek, a władze klubu liczą, że uda się ich sprzedać przynajmniej 1500.

Andrzej Matkowski
Andrzej Matkowski

Już ponad miesiąc ŻKS Polonia Bydgoszcz SA sprzedaje karnety na sezon 2012. Do tej pory kibice zakupili około 500 całosezonowych wejściówek. Największym zainteresowaniem cieszą się te na miejsca numerowane, szczególnie na trybunę główną. Warto dodać, że z 90 miejsc w loży VIP wolnych pozostało zaledwie kilka.

- Te najbardziej ekskluzywne miejsca na stadionie dedykowane dla najbardziej wymagających kibiców sprzedają się przede wszystkim wśród przedsiębiorców i właścicieli regionalnych firm. Duża w tym zasługa prezesa Mariana Deringa, który nieustannie szuka wsparcia finansowego nie tylko poprzez sponsoring, ale również poprzez sprzedaż karnetów VIP. Tym bardziej, że na bazie omawianej loży chcielibyśmy w przyszłości stworzyć centrum biznesowe wokół Polonii - wyjaśnia menadżer marketingu bydgoskiego klubu Piotr Januszkiewicz.

Osoby zarządzające ŻKS Polonia Bydgoszcz SA spodziewają się, że do 20 marca, kiedy zakończona zostanie dystrybucja, sprzedanych zostanie przynajmniej 1500 karnetów. Zakup całosezonowych wejściówek to także deklaracja kibica Polonii Bydgoszcz, że będzie z klubem na dobre i na złe, i swego rodzaju cegiełka uzupełniającą budżet klubu. - Przygotowana przez nas oferta należy do najbardziej korzystnych w całej Ekstralidze. W ramach karnetu zapewniamy fanom nie tylko mecze ligowe, ale także inne zawody, tj. Kryterium Asów i finał Młodzieżowych Indywidualnych Mistrzostw Polski oraz, co ważniejsze, półfinał Drużynowego Pucharu Świata. Przy założeniu, że ceny pojedynczych wejściówek będą ruchome i nie będą mniejsze niż 22 złote w przedsprzedaży, w karnecie otrzymujemy gwarancję stałej, promocyjnej ceny bez względu na rangę imprezy - zaznacza Januszkiewicz.

Sprzedaż karnetów promują również w swoim gronie przedstawiciele Stowarzyszenia Pomagamy Polonii. Prezes Rafał Wróblewski i wiceprezes Marcin Stawluk pojawili się w ubiegłym tygodniu w klubie, by zakupić wejściówki i zachęcić pozostałe osoby do ich nabycia. - Chcemy zachęcić kibiców do zakupu karnetów na sezon 2012, gdyż ich cena jest naprawdę dobra. Analizując ceny przy zakupie karnetu można z góry powiedzieć, że będziemy mieli najtańsze bilety w Ekstralidze w 2012 roku. Kupowanie pojedynczych wejściówek będzie mniej opłacalne dla kibica. Do tego w cenie karnetu dochodzi impreza rangi światowej. To takie drużynowe Grand Prix, gdzie będzie można obejrzeć najlepszych zawodników globu, w tym naszą reprezentację z Tomaszem Gollobem i Jarkiem Hampelem na czele. Dodać również należy, że na terenie Bydgoszczy okazując karnet Polonii będzie można w życiu codziennym zaoszczędzić, gdyż klub obecnie posiada kilkunastu partnerów, którzy oferują zniżki dla kibiców, takich jak np. KFC, Express Taxi i wielu innych - tłumaczy Wróblewski. - Nie tylko cena tutaj jest ważna, ale uświadomienie bydgoskiego kibica, że to w naszych rękach leży przyszłość tego klubu. Fanatyzm klubowy, w pozytywnym tego słowa znaczeniu, to nie tylko mówienie o sobie, że jest się kibicem klubu, ale to również branie odpowiedzialności za jego losy. Jeżeli fanom zależy na przyszłości Polonii, to muszą zdawać sobie sprawę, że trzeba ją wspierać także finansowo, kupując karnety, bilety. Jeżeli kibic żużla, kibic Polonii nie będzie odwiedzał stadionu i wspierał klubu przez zakup wejściówek, to musi mieć tą świadomość, że działa przeciwko klubowi i daje satysfakcję ludziom nieprzychylnym Polonii, tym bardziej, że w tym roku ceny karnetów są naprawdę przystępne. Kupno sezonowego biletu się po prostu opłaca - dodaje Stawluk.


KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×