Stal system kart kibica, czyli dotychczasowych karnetów, wprowadza od lipca. Kawałek plastiku może posłużyć zarówno jako wejściówka na mecz, jak i karta płatnicza lub rabatowa. Jej posiadanie niesie ze sobą szereg korzyści.
- Karta służy jako wejściówka na mecz, ale posiada również funkcje płatnicze. Transakcje zawierane tą kartą dają w punktach partnerskich kibicom rabaty. Jednocześnie pewna część środków zasila konto klubu - mówi Ireneusz Maciej Zmora, prezes Stali Gorzów.
- Dla posiadaczy kart kibica co pewien czas organizowane są konkursy, w których nagradzamy "żółto-niebieskich" fanów. Posiadacze całorocznych wejściówek wezmą udział w konkursie "nagrody za karnet". Ponadto kibice dokonujący płatności za pomocą karty wezmą dodatkowo udział w wielu innych konkursach - dodaje Arkadiusz Kuświk, specjalista ds. marketingu Stali Gorzów.
Nadwarciański klub przed sezonem przygotował ciekawą ofertę dla lokalnych firm. Przedsiębiorstwa, które zakupią karnety na sezon 2013 dla swoich pracowników, otrzymają rabat w wysokości 10 procent. Warunkiem jest zakup minimalnie 12 karnetów.
- Od wielu lat na trybuny Stadionu im. Edwarda Jancarza przybywają grupy pracowników poszczególnych firm. W tym roku postanowiliśmy wykonać ukłon w ich stronę - wyjaśnia prezes gorzowskiej Stali.