Już w zimę prezes Robert Terlecki wspominał o tym, że chciałby aby na murawie gdańskiego stadionu pojawiły się bandy ledowe. Jak dotąd na murawie gdańskiego obiektu podczas meczu znajdować się będzie 50 metrów tego typu powierzchni reklamowej, jednak jej ilość ma sukcesywnie rosnąć. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, iż od tego sezonu na murawie naszego obiektu pojawiły się ekrany LED zamiast tradycyjnych koziołków. Największym atutem tego nośnika jest znaczne zwiększenie efektowności oferowanej sponsorom powierzchni reklamowej. Docelowo chcemy zresztą zwiększać ilość ekranów na gdańskim stadionie - powiedział Grzegorz Rogalski, rzecznik prasowy gdańskiego klubu.
Podobnie jak przed meczem Renault Zdunek Wybrzeża Gdańsk z Orłem Łódź, również i przed pojedynkiem z Kolejarzem Rawag Rawicz w głównych punktach miasta można zobaczyć reklamę zachęcającą do przyjścia na stadion i jak deklarują działacze czerwono-biało-niebieskich, również i ta forma promocji meczu będzie kontynuowana.