Jak poinformował Piotr Szymański, nowy tłumik zostanie poddany próbom podczas jazdy na torze.
Nad urządzeniem pracowali polscy komisarze techniczni. Jeżeli testowe jazdy wypadną pomyślnie, to niewykluczone, że już w najbliższym czasie tłumik zostanie wysłany do homologacji. - Jeżeli FIM nie będzie mieć żadnych zastrzeżeń, to w tym momencie tłumiki zostaną wpisane na listę homologowanych tłumików i mogą być używane od tej chwili w zawodach - mówił przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego w rozmowie z portalem SportoweFakty.pl.
O konieczności wprowadzenia nowego tłumika mówi się już od wielu miesięcy. Na początku sezonu wydawało się, że szanse na stworzenie nowego sprzętu mają Duńczycy, ale ich próby zakończyły się fiaskiem.
Oprócz Polaków nad nowym urządzeniem pracują także Szwedzi.
Będzie spełniało wymagania FIM to mu przyjmą i jak sprzeda to zarobi, nie to nie. Nie wiem czym tu się podniecać. Jedynie mnie cie Czytaj całość