Duże banery reklamowe można było oglądać w Gorzowie, teraz przyszedł czas na ościenne miejscowości. - Sezon 2013 sportowo za nami, dlatego działamy, pracujemy i walczymy już teraz pod kątem nowego sezonu. Owocem tego jest siatka reklamowa Stali Gorzów, którą od kilku dni mieszkańcy Międzyrzecza mogą oglądać. Nie byłoby tej siatki gdyby nie nasi sponsorzy, którym serdecznie dziękujemy za pomoc w realizacji, którzy tym samym zyskali świetną reklamę - mówi dyrektor handlowy Stali i koordynator Business Speedway Clubu Michał Kurzawski.
Reklama będzie się prezentować przez rok i będzie dobrze widoczna także nocą, gdyż jest odpowiednio oświetlona. - Nie jest przypadkiem, że siatka znajduję się właśnie w Międzyrzeczu. Sponsorzy oraz ogromna rzesza kibiców z tego miasta natchnęli nas do wykonania tego typu reklamy - dodaje Kurzawski.
Dla żużlowców Stali sportowa rywalizacja się zakończyła, ale dla pracowników działu handlowego i marketingu "martwy okres" to czas wytężonej pracy.
- Jednym z nowych elementów na sezon 2014 będzie odświeżona strategia marketingowa klubu. Siatka w Międzyrzeczu jest elementem podziękowania dla kibiców za 2013 rok, ale to nie wszystko, co nas będzie czekać już niedługo. Prowadzimy rozmowy, szukamy sponsorów na nowe, niekonwencjonalne formy wsparcia klubu, które będą wizerunkowo mocne zarówno dla Stali, jak i przyszłych partnerów - zdradza Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów.
Marta Półtorak, prezes PGE Marmy Rzeszów, po spadku z ekstraligi nie odbiera telefonów, ale wiemy, Czytaj całość