Jednak by go osiągnąć potrzebne będzie większe wsparcie reklamodawców. W Bydgoszczy istnieje problem ze znalezieniem firmy, która byłaby w stanie zainwestować większe pieniądze w Polonię. - W Bydgoszczy mamy problem, bo mało która duża firma ma tu swoją siedzibę w naszym mieście. Centrale skupiają się głównie w stolicy, a jakie jest postrzeganie żużla w Warszawie, wszyscy wiemy. Dlatego tak trudno przekonać kogoś, że ze sponsorowania żużlowców można mieć wymierne korzyści - powiedział dla Gazety Pomorskiej Bartosz Rakoczy, przewodniczący Rady Nadzorczej Polonii Bydgoszcz.
Polonia bez sponsora?
Działacze Polonii Bydgoszcz mają kłopoty ze znalezieniem sponsora strategicznego dla klubu. Po awansie do Speedway Ekstraligi założono, że budżet klubu w następnym sezonie ma wynosić około 6,5 mln. złotych.
Źródło artykułu: