Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się
tutaj .
Tor przyczepny, a tor twardy, na jakim uzyskuje się lepsze rezultaty?- Efekty można osiągnąć zarówno na twardym, jak i na miękkim torze. Niekiedy w komentarzach słyszę, że ciekawe zawody mogą odbywać się tylko na torze przyczepnym lub tylko na twardym. To bzdura! Tor twardy również może być przyczepny. Choćby tor w angielskim King's Lynn - zazwyczaj jest twardy, a zarazem bardzo przyczepny, wymagający od silników bardzo dużej mocy. Bo wiele zależy od rodzaju nawierzchni. Na pewno czasy godne rekordów toru osiąga się na torach przyczepnych, ale w żużlu chodzi głównie o widowisko, mijanki i spektakularne akcje. Nie o osiąganie najlepszych czasów. Zazwyczaj najciekawsze widowiska dzieją się na torach przygotowanych po prostu dobrze, czyli bez dziur, kolein, z rozsądną ilością tzw. luźnej nawierzchni. Pamiętajmy o tym, że wpływ na warunki na torze mają też pogoda oraz ocena komisarza toru, który nadzoruje jego przygotowania. W ostatnich latach głównie tłumiki wymusiły przygotowywanie nieco bardziej twardych torów, gdyż spadki mocy na torach przyczepnych znacznie ograniczają możliwość skutecznego ataku. Czytaj całość
.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przeciez to jest kabaret