W Hollingbourne (wieś w Anglii, 60 km na południowy wschód od centrum Londynu), 28 października odbywały się testy tłumików, które mają uzyskać homologację na sezon 2015 i kolejne. Nowe przelotowe tłumiki POLDEM uzyskały rewelacyjne wyniki głośności: 111,6 i 111,7 dB przy 11000obr. Zastosowana blacha obudowy zewnętrznej okazała się jednak za cienka, powstały delikatne pęknięcia i FIM ponownie nie dopuścił tłumika konstrukcji sędziego Leszka Demskiego do użytkowania.
[ad=rectangle]
Firma Moto Service (dystrybutor tłumika POLDEM) w ciągu dwóch tygodni zobowiązała się do dostarczenia egzemplarza, który nie będzie już zawierał wad konstrukcyjnych. Aktualnie Moto Service pracuje nad identycznym tłumikiem, lecz o nieco grubszej ściance zewnętrznej.
Przypomnijmy, że firma Moto Service już wcześniej zabiegała o homologację na sezon 2014, jednak FIM bez uzasadnienia odrzucił ten wniosek.
Robili to uczniowie?
Gowno nie oszlifowane, paskudne i spaw jakby ktos smarkal! Spawacz niech sobie walnie lufe aby reka mu sie nie trzesla i pociagnal prosty spaw!
Czytaj całość
Uchwyt mocujacy mozna wkonac na kil Czytaj całość