Lobby przeciwko polskiemu tłumikowi?
Na przełomie listopada i grudnia miały się odbyć decydujące testy tłumików, które stanowiły podstawę do przyznania homologacji na sezon 2015.
Przyczyn można upatrywać w tym, że ostrowska firma Moto Service - oficjalny dystrybutor Poldemu, jako jedyna zgłosiła do homologacji urządzenie przelotowe. Przypomnijmy, że wraz z homologacją tak zwanych nowych tłumików, wygasł również przepis, który zabraniał używania tłumików przelotowych. Konkurentom firmy Moto Service nie udało się skonstruować urządzenia przelotowego. W świetle znakomitych opinii, które Poldem zbierał wśród zawodników, którzy mieli okazję go testować mogły świadczyć o tym, że od sezonu 2015, polski produkt mógł zdominować rynek tłumików. Czy właśnie dlatego FIM tak mocno wzbrania się przed jego wprowadzeniem? Mamy nadzieję, że na te pytania uda się znaleźć odpowiedź.
Redakcja SportoweFakty.pl wysłała stosowne zapytania do osób odpowiedzialnych w FIM za przeprowadzenie testów. Nie jest jednak wykluczone, że podobnie jak pismo prezesa PZM w tej sprawie, zostaną one zignorowane...
Obserwuj @Damian_Gapinski
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>