W Lublinie szukają pieniędzy na play-offy

Motor Lublin zajmuje drugie miejsce w tabeli PLŻ 2. i może dojść do finału rozgrywek. Prezes Andrzej Zając przyznaje, że władze klubu liczą z tego względu na wsparcie ze strony sponsorów.

Drużyna Koziołków zdobyła w sześciu dotychczasowych meczach dziesięć punktów, a wyżej w tabeli znajduje się jedynie gdańskie Wybrzeże. Dobre wyniki sportowe cieszą włodarzy klubu. KMŻ Motor Lublin musi jednak uważać na to, by nie przerodziły się one w kłopoty finansowe.
[ad=rectangle]
Jak już informowaliśmy, klub z Lublina chce uporać się do końca sierpnia z 70-tysięcznym długiem, jaki pozostał mu z ubiegłego sezonu. Zdaniem prezesa klubu zaległości względem obecnych zawodników sięgają natomiast maksymalnie jednego-dwóch spotkań. Włodarze KMŻ Motoru już teraz myślą jednak o tym, skąd znaleźć pieniądze na mecze, które rozegrają w play-offach.

- Nie ukrywam, że pieniędzy na mecze po rundzie zasadniczej może zabraknąć, dlatego walczymy cały czas o jak największe wsparcie ze strony sponsorów. Prowadzimy rozmowy i liczę, że się z tym uporamy. Zrobimy co w naszej mocy, by mieć pieniądze na punkty zawodników. Nie chcielibyśmy ponownie kończyć sezonu z długiem - wyjaśnił prezes Andrzej Zając.

Szansą na znaczące podreperowanie budżetu będzie także finał Indywidualnych Mistrzostw Świata Juniorów, który odbędzie się 15 sierpnia właśnie w Lublinie. - Trudno w tej chwili mówić o konkretnych kwotach za tę imprezę, ale staramy się pozyskać przy tej okazji nowych sponsorów. Liczymy na zyski, zwłaszcza, że wszystkie pieniądze ze sprzedanych biletów trafią prosto do klubu. Przygotowania do IMŚJ już trwają i liczymy, że będą to naprawdę udane zawody - podsumował prezes KMŻ Motoru Lublin.

Komentarze (39)
avatar
sympatyk żu-żla
13.07.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jeżeli Lublin nie ma pieniędzy, Zalega już z wypłatami zawodnikom to po co było się pchać w play offy. 
avatar
ANDALUZ
13.07.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Spokojnie ławka jest szeroka , więc zawsze można wstawić skład oszczędnosciowy Jakie to lubelskie ! 
avatar
GO MOTOR GO
13.07.2015
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Do 1 ligi wejdzie tyen komu zostanie więcej pieniędzy na PO.Gdańsk niech sie nie cieszy z awansu bo wystarczy mecz wyjazdowy i niedopasowanie sie do toru i mecz w d*pe ( tak jak w Lublinie tylk Czytaj całość
avatar
yes
13.07.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Motor potrzebuje pieniędzy i ustalenia hierarchii celów.
Z przedstawionej sytuacji wynika, że może lepiej zdobywać mało punktów i nie jechać w play offach?.
A może sponsorzy sypną jednak grosz
Czytaj całość
avatar
tomas68
13.07.2015
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Fajnie że wystartowali w rozgrywkach tylko powstaje pytanie, na jakiej podstawie związek dopuścił ich do rozgrywek. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.