Szanowni Państwo !
Sport żużlowy w Grudziądzu zapracował na swoje znaczące miejsce. Stał się przedmiotem zainteresowań nie tylko najwierniejszych kibiców ale funkcjonuje też w świadomości mieszkańców, władz miasta, regionu oraz coraz większej grupy przedsiębiorstw, prężnych grudziądzkich firm i nie tylko. Coraz bardziej opłacalna staje się prezentacja znaków i ofert firm na grudziądzkim stadionie (np. z Torunia, Gdańska , itp.)
Zapraszam zatem Państwa do korzystania z propozycji prezentacji przygotowanych przez GTŻ Grudziądz i wyboru najodpowiedniejszych dla Was form reklamy. Postarajmy się razem zaistnieć w towarzystwie grudziądzkich zawodników i promując własne firmy wesprzeć naszą I-ligową drużynę.
Ze sportowym pozdrowieniem
Prezes Zbigniew Fiałkowski
1. Nazwa firmy w nazwie drużyny w sezonie 2009
- koszt 200.000 zł
2. Nazwa firmy na plastronie klubowym w sezonie 2009:
- koszt 100.000 zł
3. Umieszczenie anonsu reklamowego w tabeli biegowej przy danym wyścigu:
- koszt 8.000 zł (na cały sezon plus spot reklamowy przez radiowęzeł gratis)
4. Reklama na bandzie pneumatycznej:
– 5 000 zł +VAT (cena jednego segmentu o wymiarach 6m x 0,75m)
5. Reklama na koronie stadionu:
- koszt 6.000 zł na cały sezon
6. Reklama na oficjalnej stronie internetowej klubu:
- 6 000 zł + VAT (cena za umieszczenie loga na stronie głównej)
- 2 000 zł +VAT (cena za umieszczenie loga w dziale "Sponsorzy”)
7. Logo firmy na biletach wstępu oraz afiszach reklamowych:
- cena do uzgodnienia
8. Umieszczenie reklamy na murawie stadionu (koziołek):
- 4.000 zł (na cały sezon)
9. Reklama firmy w programie zawodów:
- cena do uzgodnienia
Podane ceny są w wartościach netto. Do każdej kwoty należy doliczyć 22% VAT. Istnieje możliwość negocjacji cen.
GRUDZIĄDZKIE TOWARZYSTWO ŻUŻLOWE
86-300 GRUDZIĄDZ ul. Hallera 4
TEL. (056) 4644443, TEL.(FAX) 4644442
e-mail: gtzspeedway@wp.pl , gtz_grudziadz@o2.pl
NIP 876-22-07-695
WBK S.A. 1 O/G-dz 72 1090 1678 0000 0001 0237 2979
INFORMACJE STATYSTYCZNE
Średnia liczba kibiców w trakcie sezonu na jednym meczu liczyła 4.000 osób. Polska Liga Żużlowa należy obecnie do najlepszych na świecie. Wpłynęło to na niespotykany dotychczas wzrost zainteresowania kibiców tą dyscypliną sportową, których blisko 1,5 mln osób regularnie odwiedza w sezonie stadiony żużlowe, oglądając najlepszych zawodników świata z Polski, Australii, Ameryki, Anglii, Danii, Szwecji i innych.
Media współpracujące z Klubem:
- TVP 3 - oglądalność meczy na żywo - I 176.000 ludzi, II mecz - 113.000 itp.
- Polskie Radio Pomorza i Kujaw
- Radio Eska
- Nowości
- Gazeta Pomorska
- Gazeta Wyborcza
- Przegląd Sportowy
- Tygodnik Żużlowy
- Speedway Magazyn