Dużo ścieżek we Wrocławiu? Po starej nawierzchni nie ma już śladu

WP SportoweFakty / Wojciech Klepka / Tai Woffinden kontra Jarosław Hampel
WP SportoweFakty / Wojciech Klepka / Tai Woffinden kontra Jarosław Hampel

Menedżer Betard Sparty, Rafał Dobrucki przyznaje, że zawodnicy, którzy przyjadą na zawody do Wrocławia mogą spodziewać się dużych zmian. Po sjenitowej nawierzchni, na której sukcesy odnosił zespół Piotra Barona, nie ma już śladu.

Betard Sparta wraca na swój obiekt po rocznej przerwie, w czasie której startowała gościnnie w Poznaniu. W tym czasie Stadion Olimpijski we Wrocławiu uległ gruntownej przebudowie. Zmienił się także sam tor, o czym mówi nowy menedżer zespołu, Rafał Dobrucki.

- Gdy wejdziemy na przebudowany obiekt, w oczy od razu rzucą nam się zmiany związane z infrastrukturą. Stadion wygląda teraz dużo lepiej niż wcześniej. Oczywiście zmiany dotyczą też samego toru. Zakładamy, że będziemy oglądać tam w tym roku nieco inne ściganie - mówi Dobrucki.

We Wrocławiu zrezygnowano definitywnie z nawierzchni sjenitowej. - Zmieniła się nieco geometria toru. Główna różnica dotyczy jednak nawierzchni, która została całkowicie wymieniona. Położyliśmy tam inny materiał. Zrezygnowaliśmy z popularnego od parunastu lat sjenitu, decydując się na nawierzchnię typowo granitową. To swego rodzaju powrót do przeszłości, ale uważamy, że tory z nawierzchnią, na jaką się zdecydowaliśmy są ciekawsze - zaznacza menedżer Sparty.

Są szanse na to, że zawody we Wrocławiu będą bardziej atrakcyjne niż do tej pory. Mało prawdopodobne, by doszło do powtórki z ubiegłych lat, gdy we Wrocławiu można było jeździć głównie przy krawężniku. - Czy będzie dużo ścieżek? Chcielibyśmy, ale wszystko wyjdzie tak naprawdę dopiero w praniu, gdy zawodnicy wyjadą po zimie na tor. Na razie możemy teoretyzować, ale póki nie sprawdzimy wszystkiego w praktyce, zawsze będzie jakiś znak zapytania. W każdym razie pracowaliśmy przy nawierzchni w takim kierunku, by we Wrocławiu było dobre ściganie - kwituje Rafał Dobrucki.

Kup bilet na PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. KLIKNIJ i przejdź na stronę sprzedażową! ->

ZOBACZ WIDEO Dakar: od La Paz do... Krakowa. Jaki to był rajd? (źródło: TVP SA)

{"id":"","title":""}

Komentarze (6)
avatar
eddy
18.01.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
czyli ..Baleron Owal ...R i P, we Wrocku i Grand Opening , na ..Smoku ! Gdzies sie ..polepszy , a gdzie indziej ..spieprzy !!!!:)))))))) 
avatar
Henryk
17.01.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pan Rafał Dobrucki to spoko Człowiek , można Jemu wierzyć. 
outlaws
17.01.2017
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Mam nadzieje, że tak właśnie będzie! 
avatar
sympatyk żu-żla
17.01.2017
Zgłoś do moderacji
1
2
Odpowiedz
Znając Dobruckiego sam siądzie na motocykl pokręci parę kółek. Aby zobaczyć jak się ma nowy tor.Obrobić go dokładnie aby swoich przyzwyczaić do ścieżek .Goście zanim się połapią będzie po mecz Czytaj całość
avatar
yes
17.01.2017
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
"W każdym razie pracowaliśmy przy nawierzchni w takim kierunku, by we Wrocławiu było dobre ściganie" - od razu wiadomo, że mówi to menedżer a nie trener.