W badaniu wzięło udział 335 osób. Ankietę można było wypełniać od 19 do 31 stycznia bieżącego roku. Wśród badanych przeważały kobiety (55,22 procent). W kategorii przedziału wiekowego wystąpiło całkiem spore zróżnicowanie. Większość ankietowanych nie skończyła jeszcze 44. roku życia. Przeważały osoby z wsi oraz małych miast (do 100 tys. mieszkańców).
Weronika Burlaga pochodzi ze Śremu, co znalazło odzwierciedlenie w wynikach ankiety przeprowadzonej przez firmę Sport Analytics. 85,51 proc. ankietowanych zadeklarowało, że mieszka w województwie wielkopolskim. Badani kibice zostali zapytani między innymi o to, jakie firmy najbardziej skorzystałyby na sponsoringu zawodniczki. Najwięcej odpowiedzi dotyczyło branży transportowej i spedycyjnej. Ponadto wskazani zostali producenci odzieży.
Na sam koniec ankietowani ujawnili, jak postrzegają Weronikę Burlagę. Okazało się, że najbardziej doceniana jest jej odwaga, śmiałość i dzielność. Fani wyróżnili także piękno, urodę, styl i elegancję, jak i również kobiecość, inteligencję, kreatywność oraz pomysłowość.
ZOBACZ WIDEO Trener Andrzej Strejlau o duecie Lewandowski-Milik: Wspaniała para
Poza tym, to chyba daliście jakieś serio złe zdjęcie skoro fani doceniają jej ur Czytaj całość