Młodzi żużlowi patrioci zdobędą serca kibiców. One Sport ma plan walki o widza

WP SportoweFakty / Michał Szmyd / Na zdjęciu: One Sport w komplecie. Od lewej Jan Konikiewicz i Karol Lejman
WP SportoweFakty / Michał Szmyd / Na zdjęciu: One Sport w komplecie. Od lewej Jan Konikiewicz i Karol Lejman

Nie ma drugiej tak utytułowanej drużyny, jak żużlowa reprezentacja Polski. Biało-czerwoni zdobyli w ostatnich latach wiele medali, ale ich sukcesy przechodzą bez większego echa. Jan Konikiewicz z One Sport mówi, że jego firma postara się to zmienić.

W tym artykule dowiesz się o:

Żużlowa reprezentacja jest wizytówką dyscypliny. Odnosi wielkie sukcesy, ale nie są one należycie spożytkowane. Firma One Sport, która od roku dba o wizerunek i marketing kadry, chce to zmienić. - Najważniejsze, że mamy perspektywiczną drużynę - mówi Jan Konikiewicz z One Sport. - Są w niej zawodnicy, którzy mają świadomość tego, że jadą pod biało-czerwoną flagą.

Zdaniem ekspertów kadra osiągnie cel, jeśli zdobędzie serca kibiców, którzy na mecze chodzą okazjonalnie. To również da szansę na nowych sponsorów. Tego jednak nie da się osiągnąć bez meczów w otwartej telewizji. - Każda dyscyplina chciałaby mieć otwarte anteny i prime-time, ale poza skokami narciarskimi i piłką nożną nikt nie może na to liczyć - zauważa Konikiewicz. - Walka o otwartą telewizję jest twardym biznesem, bo daje największy potencjał sponsorski. To nie jest jednak tak, że bez tego ani rusz. Czasami równie dobre efekty daje stworzenie produktu premium dla wąskiego grona, jak to ma miejsce w przypadku PGE Ekstraligi w nc+. Nic nam po szerokiej i otwartej antenie, jeśli jakość realizacji będzie słaba - stwierdza przedstawiciel One Sport.

Generalnie firma dbająca o wizerunek kadry ma swoją koncepcję walki o widza i zwiększenie potencjału sponsorskiego. - Mamy XXI wiek, więc nasz projekt jest skrojony na potrzeby obecnych czasów. Mocno korzystamy z internetu i portali społecznościowych. Facebook, wszelkiego rodzaju filmiki, także te z zaproszeniami na stadion, to są akcje, które dają dobry efekt. Najważniejsza w tego typu przedsięwzięciach jest konsolidacja i konsekwencja. Na budowę wizerunku trzeba trochę popracować - kwituje Konikiewicz.

ZOBACZ WIDEO Grzegorz Zengota pojechał na tydzień do Włoch. Wszyscy się o niego boją

Komentarze (3)
avatar
yes
6.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Kolejne pisanie niby o wszystkim.
Ja interesuję się żużlem. Dla wielu innych nie ma w nim niczego ciekawego.
Ja na przykład nie oglądam piłki plażowej nawet, gdyby była pokazywana w tv i pół dn
Czytaj całość
avatar
sympatyk żu-żla
6.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Szanowny p. Konikiewicz, To co pan pisze o kadrze i oglądalności ma pan słuszność .Tylko kto jest temu winien za stan rzeczy jaki istnieje, Aby mieć dobrą kadrę Polską , Godnie reprezentowała n Czytaj całość
avatar
-stanley
6.03.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Panie Konikiewicz. By promować jakąś dziedzinę sportową, musi ona istnieć na wysokim poziomie. Wiadomo, że nie będzie w Polsce wielkiego żużla bez szkółek żużlowych, w miarę dobrze wyposażonych Czytaj całość