Młodzi żużlowi patrioci zdobędą serca kibiców. One Sport ma plan walki o widza

Nie ma drugiej tak utytułowanej drużyny, jak żużlowa reprezentacja Polski. Biało-czerwoni zdobyli w ostatnich latach wiele medali, ale ich sukcesy przechodzą bez większego echa. Jan Konikiewicz z One Sport mówi, że jego firma postara się to zmienić.

Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
One Sport w komplecie Od lewej Jan Konikiewicz i Karol Lejman WP SportoweFakty / Michał Szmyd / Na zdjęciu: One Sport w komplecie. Od lewej Jan Konikiewicz i Karol Lejman

Żużlowa reprezentacja jest wizytówką dyscypliny. Odnosi wielkie sukcesy, ale nie są one należycie spożytkowane. Firma One Sport, która od roku dba o wizerunek i marketing kadry, chce to zmienić. - Najważniejsze, że mamy perspektywiczną drużynę - mówi Jan Konikiewicz z One Sport. - Są w niej zawodnicy, którzy mają świadomość tego, że jadą pod biało-czerwoną flagą.

Zdaniem ekspertów kadra osiągnie cel, jeśli zdobędzie serca kibiców, którzy na mecze chodzą okazjonalnie. To również da szansę na nowych sponsorów. Tego jednak nie da się osiągnąć bez meczów w otwartej telewizji. - Każda dyscyplina chciałaby mieć otwarte anteny i prime-time, ale poza skokami narciarskimi i piłką nożną nikt nie może na to liczyć - zauważa Konikiewicz. - Walka o otwartą telewizję jest twardym biznesem, bo daje największy potencjał sponsorski. To nie jest jednak tak, że bez tego ani rusz. Czasami równie dobre efekty daje stworzenie produktu premium dla wąskiego grona, jak to ma miejsce w przypadku PGE Ekstraligi w nc+. Nic nam po szerokiej i otwartej antenie, jeśli jakość realizacji będzie słaba - stwierdza przedstawiciel One Sport.

Generalnie firma dbająca o wizerunek kadry ma swoją koncepcję walki o widza i zwiększenie potencjału sponsorskiego. - Mamy XXI wiek, więc nasz projekt jest skrojony na potrzeby obecnych czasów. Mocno korzystamy z internetu i portali społecznościowych. Facebook, wszelkiego rodzaju filmiki, także te z zaproszeniami na stadion, to są akcje, które dają dobry efekt. Najważniejsza w tego typu przedsięwzięciach jest konsolidacja i konsekwencja. Na budowę wizerunku trzeba trochę popracować - kwituje Konikiewicz.


ZOBACZ WIDEO Grzegorz Zengota pojechał na tydzień do Włoch. Wszyscy się o niego boją


KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>
Czy One Sport skutecznie powalczy o większą widownię dla żużla?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×