WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

40 tys. sprzedanych biletów na warszawską rundę Grand Prix

Wielkimi krokami zbliża się zakończenie pierwszego etapu sprzedaży biletów na 2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. Organizatorzy poinformowali, że aktualnie rozeszło się już 40 tys. wejściówek.
Wojciech Ogonowski
Wojciech Ogonowski
WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik na prowadzeniu

Zakończenie pierwszego etapu sprzedaży biletów przewidziano na 31 grudnia. Do tego czasu wejściówki na 2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland na PGE Narodowym są tańsze o 10 zł w każdej z kategorii (z wyjątkiem biletów za 29 zł oraz biletów VIP GOLD i VIP SILVER). Zawody rozegrane zostaną 12 maja przyszłego roku, a wystartuje w nich ogółem pięciu reprezentantów Polski: Patryk Dudek, Bartosz Zmarzlik, Maciej Janowski, Przemysław Pawlicki oraz żużlowiec z dziką kartą. Wiadomo już na pewno, że turniej Grand Prix w Warszawie będzie przyszłoroczną inauguracją zmagań o Indywidualne Mistrzostwo Świata. Ogółem odbędzie się jedenaście rund, a medale zostaną wręczone ponownie w australijskim Melbourne (termin zawodów nie został jeszcze potwierdzony).

Aktualne wypełnienie obiektu na warszawską rundę obejmuje ok. 77 procent miejsc przeznaczonych do sprzedaży. Bilety cały czas można kupować w Internecie, a także w punktach sprzedaży bezpośredniej - w salonach Empik i STS w całej Polsce.

dane z 7.12.2017 dane z 7.12.2017
W przypadku kategorii PREMIUM (149 zł, sektory C1 i C4) kupujący bilet otrzymuje darmowy program zawodów (voucher). W pozostałych przypadkach możliwe jest kupienie programu zawodów (voucher) w cenie 20 zł. Dzieci do lat 6 mają zapewnione bezpłatne wejście na zawody tylko z pełnoletnim opiekunem (dziecko siedzieć musi na kolanach opiekuna). Bilety są wysyłane na bieżąco po opłaceniu rezerwacji.

Biuro podróży PZM-Travel przygotowało dla kibiców specjalne oferty pakietowe składające się z zakwaterowania w warszawskich hotelach różnych kategorii (1-4 gwiazdki) oraz biletów wstępu na zawody. Ceny od 260 PLN/osoba (zakwaterowanie w hotelu Atos, 12/13.05.18 - 1 nocleg ze śniadaniem w pok. 2-os., 1 bilet na 2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland - trybuna D3). Więcej informacji: tel. 228498449, 228496904 lub www.pzmtravel.com.pl.

CENY BILETÓW do 31.12.2017:
KAT. VI 29 PLN
KAT. V 59 PLN
KAT. IV 69 PLN
KAT. III 79 PLN
KAT. II 89 PLN
KAT. I 119 PLN
PREMIUM 149 PLN
VIP SILVER 599 PLN
VIP GOLD 699 PLN

ZOBACZ WIDEO: Tomasz Gollob: Wszystko, co przeżyłem w sporcie, przy tym urazie jest małą rzeczą



Polecamy:
2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland - KUP BILETY >>>

Czy kupiłeś bądź zamierzasz kupić bilet na 2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. prasowa

Komentarze (10):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • Speed-Matt 0
    Z uwagi na zmianę planów i wyjazd zagraniczny w tym terminie, posiadam aż 4 bilety na sektor D12, po cenie nominalnej.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Brunet wieczorowom porom 0
    Z debowym-mocnym w plecaku D
    Rusek - Zacisze Ja już bilet Premium zakupiłem. Wyjazd pociągiem do Warszawy jest świetny, a powrót jeszcze lepszy.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Z oddali 0
    Byłem na nieszczęsnym pierwszym. Pomysł organizacji początkowo wydawał mi się bardzo dobry. Ogólnopolska promocja żużla w stołecznym mieście, na najbardziej rozpoznawalnym w kraju stadionie. W praktyce emocje jak na grzybobraniu, nie licząc rozlatującego się toru i szwankującej maszyny startowej, wobec której organizatorzy byli bezradni. Kompromitujące próby uhonorowania Tomasz Golloba i olanie kibiców z góry do dołu (tak odbieram przedłużające się decyzje o kontynuacji lub przerwaniu zawodów). Mnie skutecznie wyleczono w Warszawie z GP. Jak widać nie wszyscy się jednak zrazili, chociaż po tempie sprzedaży widać, że efekt "łał" podobnie jak przy w telefonie z jabłkiem, wyraźnie stracił moc.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (7)
Pokaż więcej komentarzy (10)
Pokaż więcej komentarzy (10)
Pokaż więcej komentarzy (10)