WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Po transferach TŻ Ostrovia nie będzie oszczędzać. Wyda jeszcze więcej, bo o żużlu ma być głośno

TŻ Ostrovia po awansie do Nice 1. LŻ wzmocniła zespół, który ma zawalczyć o spokojne utrzymanie. Na tym jednak zmiany się nie skończą. W klubie zamierzają sporo zainwestować w marketing, żeby zapełnić stadion.
Jarosław Galewski
Jarosław Galewski
WP SportoweFakty / Jakub Janecki / Na zdjęciu: zawodnicy w trakcie meczu TŻ Ostrovia - Speed Car Motor

KUP bilet na 2019 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland!

Jak już wcześniej informowaliśmy, ostrowianie w wyliczeniach budżetowych zakładają najbardziej pesymistyczny wariant dotyczący frekwencji. W klubie przyjęli, że ich domowe mecze będzie oglądać średnio 3500 widzów. Po cichu działacze liczą jednak na zdecydowanie lepszy wynik i dlatego zamierzają jeszcze mocniej zainwestować.

- Marketing podobnie jak szkółka jest moim oczkiem w głowie. Nie będziemy na tym oszczędzać - mówi nam prezes Radosław Strzelczyk. - Pozyskujemy w tej chwili osoby, które będą z nami pracować. W życie wejdzie wiele nowych pomysłów. Wszystko po to, żeby było o nas głośniej - dodaje.

Jakie konkretnie działania planuje Ostrovia? - Bardzo mocno postawimy na integrację z kibicami. Na pewno będzie więcej spotkań. Bardzo ważna jest dla nas również wspólna zabawa na stadionie. Będziemy odwiedzać szkoły, żeby zdobyć kolejnych kibiców. W wielu z nich ustawimy na pewno nasze banery - tłumaczy.

- W tym roku było już nas widać na mieście. Zwłaszcza przy drogach i na rondach pojawiały się reklamy, które zapraszały na żużel. W przyszłym roku ma być tego jeszcze więcej. Zamierzamy także rozwinąć klubowe kanały informacji. Od pewnego czasu mamy własną aplikację i chcemy, żeby była jeszcze lepsza. Przekształcimy ją w bezpośrednią platformę do kontaktu z klubem. Inaczej będzie wyglądać nasza strona internetowa. Będziemy mieć również swój sklep internetowy do sprzedaży gadżetów - podsumowuje prezes.

Ostrovia wierzy, że wszystkie te działania przyczynią się do wzrostu kibiców na stadionie. Działacze beniaminka po cichu liczą, że ich mecze będzie oglądać średnio 6000 widzów.

ZOBACZ WIDEO Tai Woffinden: Na PGE Narodowym najlepsza atmosfera i pełne trybuny

Czy TŻ Ostrovia utrzyma się w Nice 1. LŻ?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (16):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • Gzegozenek 0
    Serce rośnie jak się patrzy na dzisiejszy żużel w Ostrowie. Spokojne,przemyślane działania zarządu,nic na siłe,wszystko oparte na realnym budżecie. Jestem sppokojny dopóki tym klubem będą rządzić pan Strzelczyk i Górski. Szkoda że tak póżno się tym zajeli,bo pewnie bylibyśmy już w Ekstralidze.Ale pomału ostro po swoje!
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • ORP 0
    My uwielbiamy zarząd , a oni teraz niech robią tak byśmy znowu nie płakali a oni nie myśleli że wdepli w g-wno
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • karol3414 0
    Wiesz, o klubie powinno być głośno ale prezes ma dbać aby to było w dobrym znaczeniu. Marketing ma przyciągać na trybuny widzów dzięki czemu klub zarobi więcej i to jest dobre. Byle by ten rozgłos nie budowano na aferach, ale myślę że prezes Strzelczyk pokazał już, że jest dużo rozsądniejszy niż Wodniczak i przynajmniej na razie dobrze prowadzi klub, licencja jest a to oznacza że nie ma długów i oby przyszły sezon nam dopisał sportowo, bo jeśli nie będzie załamania formy u naszych zawodników to myślę, że o tą frekwencję na poziomie 3500 może być spokojny.
    arthoo Głos rozsądku z Ostrowa +
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (13)
Pokaż więcej komentarzy (16)
Pokaż więcej komentarzy (16)
Pokaż więcej komentarzy (16)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×