Po transferach TŻ Ostrovia nie będzie oszczędzać. Wyda jeszcze więcej, bo o żużlu ma być głośno

WP SportoweFakty / Jakub Janecki / Na zdjęciu: zawodnicy w trakcie meczu TŻ Ostrovia - Speed Car Motor
WP SportoweFakty / Jakub Janecki / Na zdjęciu: zawodnicy w trakcie meczu TŻ Ostrovia - Speed Car Motor

TŻ Ostrovia po awansie do Nice 1. LŻ wzmocniła zespół, który ma zawalczyć o spokojne utrzymanie. Na tym jednak zmiany się nie skończą. W klubie zamierzają sporo zainwestować w marketing, żeby zapełnić stadion.

Jak już wcześniej informowaliśmy, ostrowianie w wyliczeniach budżetowych zakładają najbardziej pesymistyczny wariant dotyczący frekwencji. W klubie przyjęli, że ich domowe mecze będzie oglądać średnio 3500 widzów. Po cichu działacze liczą jednak na zdecydowanie lepszy wynik i dlatego zamierzają jeszcze mocniej zainwestować.

- Marketing podobnie jak szkółka jest moim oczkiem w głowie. Nie będziemy na tym oszczędzać - mówi nam prezes Radosław Strzelczyk. - Pozyskujemy w tej chwili osoby, które będą z nami pracować. W życie wejdzie wiele nowych pomysłów. Wszystko po to, żeby było o nas głośniej - dodaje.

Jakie konkretnie działania planuje Ostrovia? - Bardzo mocno postawimy na integrację z kibicami. Na pewno będzie więcej spotkań. Bardzo ważna jest dla nas również wspólna zabawa na stadionie. Będziemy odwiedzać szkoły, żeby zdobyć kolejnych kibiców. W wielu z nich ustawimy na pewno nasze banery - tłumaczy.

- W tym roku było już nas widać na mieście. Zwłaszcza przy drogach i na rondach pojawiały się reklamy, które zapraszały na żużel. W przyszłym roku ma być tego jeszcze więcej. Zamierzamy także rozwinąć klubowe kanały informacji. Od pewnego czasu mamy własną aplikację i chcemy, żeby była jeszcze lepsza. Przekształcimy ją w bezpośrednią platformę do kontaktu z klubem. Inaczej będzie wyglądać nasza strona internetowa. Będziemy mieć również swój sklep internetowy do sprzedaży gadżetów - podsumowuje prezes.

Ostrovia wierzy, że wszystkie te działania przyczynią się do wzrostu kibiców na stadionie. Działacze beniaminka po cichu liczą, że ich mecze będzie oglądać średnio 6000 widzów.

ZOBACZ WIDEO Tai Woffinden: Na PGE Narodowym najlepsza atmosfera i pełne trybuny

Komentarze (16)
avatar
Gzegozenek
10.12.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Serce rośnie jak się patrzy na dzisiejszy żużel w Ostrowie. Spokojne,przemyślane działania zarządu,nic na siłe,wszystko oparte na realnym budżecie. Jestem sppokojny dopóki tym klubem będą rządz Czytaj całość
avatar
ORP
10.12.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
My uwielbiamy zarząd , a oni teraz niech robią tak byśmy znowu nie płakali a oni nie myśleli że wdepli w g-wno 
avatar
KKS OSTROVIA 1909
10.12.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Panie Prezesie! Z całym szacunkiem ale o Ostrowskim żużlu ostatnimi czasu było za głosno....... Może więc troszeczke spuscmy z tonu??? Robic swoje (wyniki) ,a efekty bedą widoczne na trybunach. Czytaj całość
avatar
pablo87
10.12.2018
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Czyli za rok dwa ponownie będzie głośno ze Ostrów ma długi i jest nie wypłacalny 
avatar
kibicujmy kulturalnie
10.12.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
juz widze jak w Ostrowie oparli budzet na podstawie 3500 kibiców na mecz.