Podczas prezentacji drużyny przedstawiono pierwszego sponsora tytularnego drużyny, firmę Arged. Niespełna tydzień później ogłoszono, że do nazwy drużyny dołącza Malesa Pokrycia Dachowe. - Widzimy, że ta współpraca jest rozwojowa. Dotyczy to zarówno dużych jak i mniejszych sponsorów. W nazwie mamy dwóch sponsorów, z którymi współpracowaliśmy już wcześniej, ale teraz firmy te zwiększyły wsparcie do rangi sponsorów tytularnych - podkreśla Radosław Strzelczyk, prezes TŻ Ostrovia.
- Doskonale zdajemy sobie sprawę, że w obecnych czasach pozyskać sponsora w nazwę drużyny nie jest łatwo. My mamy dwóch i jesteśmy z tego dumni i zadowoleni - dodaje wiceprezes, Waldemar Górski.
- Nie zamykamy się przed kolejnymi sponsorami. Nie boję się powiedzieć, że warto z nami współpracować. Zrobimy wszystko, by ta współpraca była korzystna dla obu stron. Będziemy godnie reprezentowali poszczególne firmy, które nas wspierają - zapewnia Strzelczyk.
Kwestia nazwy ligowej drużyny jest już zamknięta. Zespół w Nice 1. LŻ wystartuje pod szyldem Arged Malesa TŻ Ostrovia.
- Nazwę już zamknęliśmy, aczkolwiek być może będziemy mieli w zanadrzu jeszcze jedną niespodziankę dla kibiców. Mamy przecież jeszcze drużynę młodzieżową, która będzie jeździła w sezonie 2019 w wielu zawodach juniorskich. Rozmowy z potencjalnym sponsorem trwają. Mam nadzieję, że do podpisanie umowy dojdzie już po nowym roku - zakończył prezes TŻ Ostrovia.
ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: Imponująca kolekcja aut Floyda Mayweathera